سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » ۳۰۰ هزار معلم معترض “شبکه شاد” را حذف کردند/ مدیر شاد: اطلاعی نداریم؛ برخی مشک...

۳۰۰ هزار معلم معترض “شبکه شاد” را حذف کردند/ مدیر شاد: اطلاعی نداریم؛ برخی مشکلات از زیرساخت‌هاست!

چکیده : اگر مدرسه‌ای غیردولتی بابت پلتفرمی غیر از شاد هزینه دریافت کند، به دلیل اینکه الزامی برای شبکه شاد اعلام نشده ما محدودیتی برای آن‌ها قائل نمی‎شویم، اما مدارس دولتی برای استفاده از پلتفرم‌های غیربومی حق دریافت هیچ هزینه‌ای را از خانواده‌ها...


کلمه- در پی انتشار خبر «حذف شبکه شاد از سوی ۳۰۰ هزار معلم معترض به وضعیت معیشتی» مدیر این شبکه اظهار بی‌اطلاعی کرد.

به گزارش ایلنا علی باقرزاده، مدیر گروه شبکه دانش آموزی (شاد) گفت: در این زمینه آمار و گزارشی به دست ما نرسیده است، اما حتما آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد و زمانی که فعالیت‌های دانش آموزان و معلمان شروع شود، آمار جدید حضور مدیران، معلمان، دانش آموزان و سایر کاربران را اعلام خواهیم کرد.

مدیر شاد گفت: اگر مدرسه‌ای غیردولتی بابت پلتفرمی غیر از شاد هزینه دریافت کند، به دلیل اینکه الزامی برای شبکه شاد اعلام نشده ما محدودیتی برای آن‌ها قائل نمی‎شویم، اما مدارس دولتی برای استفاده از پلتفرم‌های غیربومی حق دریافت هیچ هزینه‌ای را از خانواده‌ها ندارند.

باقرزاده به پرسش‌ها درباره ایرادات و اشکالات این شبکه اشاره کرد و گفت: بخشی از این سوالات اصلا ربطی به پلتفرم شبکه شاد ندارد و به شبکه و اینترنت مربوط می‌شود؛ حتی بخشی از ایرادات شبکه شاد به زیرساخت آن‌ها بر می‌گردد به عنوان مثال گوشی‌های موبایل متنوع هستند وبرخی ۲g، ۳g و ۴g را پشتیبانی می‌کنند و همه یکسان نیستند و همین مساله می‌تواند در استفاده از شاد موثر باشد.

مشکلات “شبکه شاد” که پس از همه‌گیری کرونا در آموزش و پرورش راه‌اندازی شد تا برای کلاس‌ها و ارتباطات آموزشی مجازی، جایگزین پلاتفرم‌های خارجی باشد اعتراضات بسیاری را برانگیخته است.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.