سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic

یک معلم دیگر خودکشی کرد!

چکیده :کانال صنفی معلمان نوشته است که در این‌باره اطلاعات بیشتر را به زودی منتشر خواهد کرد. پنج‌شنبه گذشته همین کانال، از خودکشی یک دبیر ریاضی در استان فارس به دلیل «تنگنای مالی» و ناتوانی برای تامین پیش‌شرط وام ۵۰ میلیون تومانی خبر داده...


کلمه – کمتر از سه روز پس از انتشار خبر خودکشی یک معلم در شهرستان گراش در استان فارس، کانال صنفی معلمان ایران از خودکشی حسن چنارانی، معلم بخش سرولایت شهرستان نیشابور با قرص برنج خبر داد.

کانال صنفی معلمان نوشته است که در این‌باره اطلاعات بیشتر را به زودی منتشر خواهد کرد. پنج‌شنبه گذشته همین کانال، از خودکشی یک دبیر ریاضی در استان فارس به دلیل «تنگنای مالی» و ناتوانی برای تامین پیش‌شرط وام ۵۰ میلیون تومانی خبر داده بود.

بنابر این گزارش، غلام‌عباس یحیی‌پور، دبیر ریاضی اهل شهرستان گراش در استان فارس، پس از آن‌که موفق به تامین پنج میلیون تومان سپرده به عنوان پیش‌شرط بانک نشد خود را حلق‌آویز کرد و در پی مرگ مغزی جان باخت.

خبرگزاری رکنا به نقل از برادر غلام‌عباس یحیی‌پور نوشت که این معلم ریاضی پارسال کارت اهدای عضو گرفته بود و به همین دلیل، «هفت عضو بدن» او پس از مرگش اهدا شد.

در ماههای اخیر گزارش‌های متعددی از بحران در وضعیت معیشتی معلمان و شاغلان در آموزش و پرورش ایران منتشر شده است.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.