سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » به یاد رییس دولتی که هیچگاه برای قدرت و مکاسب خویش نزیست...

به یاد رییس دولتی که هیچگاه برای قدرت و مکاسب خویش نزیست

چکیده :رییس دولتی که هیچ گاه حاضر نشد کتاب خاطرات بنویسد و ان را حدیث نفس و اسباب غفلت از امور خلق می پنداشت. برای دولتش تبلیغ نکرد و انقیاد دل ها را به عمل و نیت خویش حواله...


صالح نقره‌کار

هفته دولت گرامی باد و یاد و نام دولتی که در حین جنگ توسعه و رفع فقر و عدالت اجتماعی را بدون ریا و اختلاس و تملق و تبلیغ فراموش نکرد و بسته کالری را برای همه مردمانش از تهران تا سیستان تضمین نمود.

و رییس دولتی که سلوک فساد ستیز و ساده زیست او موید تخصص مداری و علم گرایی در اداره حکمرانی بود و هماره سیاستمداری اخلاقی و انسانی ماند.کسی که برای قدرت و مکاسب خویش نزیست و برای خدمت و منافع همگانی عمر خود را گذاشت.

رییس دولتی که هیچ گاه حاضر نشد کتاب خاطرات بنویسد و ان را حدیث نفس و اسباب غفلت از امور خلق می پنداشت. برای دولتش تبلیغ نکرد و انقیاد دل ها را به عمل و نیت خویش حواله داد.

با نفت ۸ دلار کشور را به شایستگی و منهای تبعیض اداره کرد و در گیر بازی قدرت و ثروت نشد.نام او در تاریخ سیاست ایران بعنوان سیاستمدار انسانی ثبت خواهد شد هر چند در حصر و فراموشی روزگار بگذراند.

*تیتر انتخاب کلمه است



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.