سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » کابینه ای برای آن‌که اقا خوشش بیاید...

کابینه ای برای آن‌که اقا خوشش بیاید

چکیده :البته که این مساله جدیدی نیست، زمانی که آیت الله خامنه ای در یک نظر غیرتخصصی واردات واکسن های ساخت امریکا و انگلیس را ممنوع کرد، همین افراد به جای نقد اظهاراتی که منجر به مرگ هزاران هزار ایرانی شد، شروع به تعریف و تمجید کرده و نامه پشت نامه امضا کردند که رهبری چه حکیمانه مردم را از واکسن محروم کرده و عجب کار...


سروناز پیرنیا

امروز وزیر اطلاعات پیشنهادی ابراهیم رئیسی در بخشی از سخنان خود در مجلس گفت که جان ناقابلی دارد که فدای رهبری و جمهوری اسلامی. (نقل به مضمون)

وزیر اطلاعات جان خود را فدای رهبری میکند نه کشور و ملت ایران، در واقع کشور و ملت ایران مدتهاست که در میان اظهارات جمهوری اسلامی گم شده اند.

نه فقط وزیر اطلاعات که دیگر وزرای پیشنهادی هم کمتر نامی از ایران و مردمش بردند، آنها امده اند تا نظر رهبری را جلب کنند، آنها بارها و بارها از اینکه مورد تایید آیت الله خامنه ای هستند ابراز شادمانی کرده و گفتند که آمده اند تا منویات او را اجباری کنند.

البته که این مساله جدیدی نیست، زمانی که آیت الله خامنه ای در یک نظر غیرتخصصی واردات واکسن های ساخت امریکا و انگلیس را ممنوع کرد، همین افراد به جای نقد اظهاراتی که منجر به مرگ هزاران هزار ایرانی شد، شروع به تعریف و تمجید کرده و نامه پشت نامه امضا کردند که رهبری چه حکیمانه مردم را از واکسن محروم کرده و عجب کار درستی.

امروز هم که رهبری متوجه شده در خصوص واکسن اشتباه کرده، بازهمین ها هستند که با به به و چه چه جوری وانمود میکنند که گویی رهبری اصلا کاره ای در ماجرای واکسن نبوده و هرچه بوده صلاح آن زمان بوده و انچه که امروز گفته است صلاح این زمان است.

حال این ادمها میخواهند وزیر بشوند و بعضی هایشان نیز وکیل هستند. آنها نیامده اند تا بر اساس لیاقت و دانش در راستای توسعه ایران و بهبود و خواست مردم ایران کار کنند، آنان امده اند تا طبق منویات رهبری و آنچه که آقا خوشش بیاید عمل کنند.

منبع: ملى مذهبی



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.