سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic

تخریب احمد مسعود با چه هدفی؟

چکیده :روزی که استحکام قدرت طالبان به ایجاد فضای حیاتی برای تروریست ها در داخل مرزهای کشور منجر شود خواهم گفت که چرا تنها گذاشتن خاندان مسعود در دره پنجشیر یک خطای راهبردی بزرگ است. طبیعی است حمایت از مقاومت پنجشیر به معنای دخالت نظامی در افغانستان...


مجتبی نجفی

ارتش سایبری جمهوری اسلامی به تخریب احمد مسعود روی آورده به این بهانه که او پیرو غرب است. در این پروژه تخریبی مثل همیشه بسیجی های نادان در خدمت پروپاگاندای نظام حاکم هستند. احمد مسعود گفته جبهه مقاومت نماینده افغانستان آزاد است؛ نماینده حقوق زنان، اقلیتها، رسانه های آزاد،..برای تداوم مقاومت هم درخواست کمک کرده. طبق گفته آقای جعفریان کارشناس با سابقه حوزه افغانستان، پیش از این از جمهوری اسلامی هم تقاضای کمک کرده اما مقامات نظام او را بی پاسخ گذاشته اند.

حالا علت این حجم تخریب چیست؟ توجیه سیاست سازش با طالبان که به تدریج آن نقاب اسلام رحمانی اش در حال افتادن است و چهره واقعی اسلام طالبانی در حال آشکار شدن. حالا جمهوری اسلامی میخواهد مقاومت دره پنجشیر را نادیده بگیرد یکطرف، تخریب چهره احمد مسعود هم یک طرف. جمهوری اسلامی چشمانش را بر واقعیت بسته. روزی که استحکام قدرت طالبان به ایجاد فضای حیاتی برای تروریست ها در داخل مرزهای کشور منجر شود خواهم گفت که چرا تنها گذاشتن خاندان مسعود در دره پنجشیر یک خطای راهبردی بزرگ است. طبیعی است حمایت از مقاومت پنجشیر به معنای دخالت نظامی در افغانستان نیست. راههای حمایت فراوان هستند.

در هر صورت سیاست فعلی نه تنها فارسی زبانان و اقلیتهای دیگر در افغانستان را در وضعیت اسفناکی قرار خواهد داد بلکه مرزهای کشورمان را بیشتر از قبل ناامن خواهد کرد.
خدا پشت و پناه مسعود و همه کسانی که با تاریکی مبارزه میکنند.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.