سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic

عقده حقارت

چکیده :کشوری که قوانین بین المللی را نادیده میگیرد و با پهبادها و موشکها ونیروهای نیابتی اش از عربستان واسرائیل متجاوز انتقام میگیرد، از نگاه تمامی دولتهای تاثیرگذار دنیا باید بیاید سر خط وتنبیه...


شهاب‌الدین حائری شیرازی

آمارها بخوبی نشان میدهد کشوری که ادعای ساخت چندین نوع واکسن و صادرات آن به کشورهای فقیر از جمله آمریکا !! را داشت* در واکسیناسیون مردم خویش ومهار نسبی کرونا درمانده است.

برخلاف ما ژاپن هیچگاه بدنبال تولید واکسن نرفت اما تا امروز چند ملیون واکسن به ما هدیه داده است وچون با وجود تحریمها امکان پرداخت پول انرا نداریم حتی هزینه حمل واکسنها را به ایران تقبل نموده است!
این مطلب بخوبی تفاوت دو فرهنگ را نشان میدهد ما چون انسانهای عقده ای لاف آقایی در دنیا میزنیم و ژاپن بدون سر و صدا علاوه بر واکسیناسیون ملت خود بدون لافِ صدقه دادن واکسن به آمریکا! واکسن رااز کشوری که به زعم آنهاامنیت منطقه را به خطر انداخته دریغ نمیکنند.

همین لاف در غربتها و همآورد طلبی ها در همه زمینه ها دارد ممکلت را به باد میدهد و یک اتحاد وهمدلی در بین همه دول تاثیرگذار دنیا برای محدود کردن و تضعیف ایران بوجود آورده است. بقول معاون اول رئیس جمهور سابق حتی هند وچین هم از ما نفت نخریدند.

کشوری که قوانین بین المللی را نادیده میگیرد و با پهبادها و موشکها ونیروهای نیابتی اش از عربستان واسرائیل متجاوز انتقام میگیرد، از نگاه تمامی دولتهای تاثیرگذار دنیا باید بیاید سر خط وتنبیه شود.

دنیا ظلم عربستان واسرائیل را میفهمد اما اینکه بدون رجوع به سازمانهای بین المللی و شورای امنیت، کشوری با ارسال نیرو وسلاح بخواهد عربستان و اسراییل را تنبیه کند بر نمیتابد سیاستگذاران دنیا باخود میگویند ایران الان که در اثر تحریمها بی ارزش ترین پول ملی دنیا را دارد چنین میکند اگر قوت یابد چه خواهد کرد؟

از دیگر سو اولا حمایت این چنین وبه این صورت از مظلوم یمنی و فلسطینی و …با چنین پیامدهایی برای مملکت، اولا با عقل وشرع سازگار نیست زیرا که مجاز نیستیم ملت خود را قربانی حیات انها کنیم ثانیا چرا ما که دلمشغول ظلم به انها هستیم، داد ملت خویش از ظلم حکام و دوستان خود نمیستانیم؟

مگر نه اینستکه جان مردم در اثر تاخیر در واکسیناسیون بخطر افتاد چرا انانکه وعده ساخت ملیونی واکسن دادند و خیال مسئولین را فریفتند بجای مواخذه، پست بالاتر گرفتند؟!

مگر نه اینستکه در خوزستان تشنه، سد گتوند را بر روی لایه نمکی ساخته اند چرا کسی مواخذه نمیشود؟
آیا فساد وظلم بد وخوب دارد؟!

مشکل اصلی مملکت ما چیست ؟
به گمان نگارنده عقده حقارت است که میخواهیم به هر بهایی دیده شویم ولو آنکه بمیریم .

*مصاحبه فرمانده سپاه



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.