سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » جنایت را نباید توجیه یا تعدیل کرد!...

جنایت را نباید توجیه یا تعدیل کرد!

چکیده :چه من و شما با خیابان مخالف باشیم چه موافق، چه راه حل دیگری برای تغییر بلد باشیم یا نباشیم، اگر ایران را دوست داریم و اگر تمامیت ارضی و سیاسی آن اولویت ماست باید با حمایت واقعی و همه جانبه از آنها نشان دهیم که درد و رنج خوزستانی معترض یا کارگر اعتصابی، درد و رنج تک تک ما و درد و رنج مردم ایران...


اردشیر امیرارجمند

حمایت روشن و صریح از مردم ستم دیده خوزستان و همبستگی با مطالبات بر حق آنها کمترین کاری است که از هر انسان آزاده و خواستار سربلندی ایران انتظار می‌رود.

سرکوب خشونت بار اعتراض مردم و شلیک به آنها جنایت است؛ این جنایت نباید با هیچ تعبیر مبهمی توجیه یا تعدیل شود. مردمی که از مبرم‌ترین نیازهای حیاتی خود، از آب و هوا و غذای سالم و کار محروم هستند، برای آمدن به خیابان و اعتراض کردن از کسی اجازه نمی‌گیرند.

چه من و شما با خیابان مخالف باشیم چه موافق، چه راه حل دیگری برای تغییر بلد باشیم یا نباشیم، اگر ایران را دوست داریم و اگر تمامیت ارضی و سیاسی آن اولویت ماست باید با حمایت واقعی و همه جانبه از آنها نشان دهیم که درد و رنج خوزستانی معترض یا کارگر اعتصابی، درد و رنج تک تک ما و درد و رنج مردم ایران است.

حقوق اولیه مردم در حوزه‌های مختلف به صورت سیستماتیک و روزمره نقض می‌شود؛ آن هم از سوی نظامی که دچار فساد ساختاری‌ست و تحت مدیریت باندهای سازمان یافته تبهکار اداره می‌شود.

تنها راه تغییر این شرایط ویرانگر و دست‌یابی به توسعه متوازنِ عدالت‌محور که جایگاهی در سیاست‌های کلان نظام ندارد، وسیع‌ترین اجماع تمام نیروها و افراد ملی و خشونت پرهیز است؛ اجماع حول اصول روشن و صریح برای تغییر توازن قوا و فراهم کردن زمینه ظهور نیروهای سیاسی جدید و توانمند تا با پشتوانه جنبش‌های اجتماعی، بتواند اصلاحات و تغییرات ساختاری را محقق کند.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.