سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic

بازی مافیا علیه شهروند

چکیده :سخنگوی شورای نگهبان حقوقدانی که به مهره توجیه کننده شورای نگهبان استبداد تبدیل شده سخنان مصلحی را کذب خوانده. اما میدانید طنز ماجرا کجاست؟ همین شورای نگهبان این کذاب را به تعبیر خودشان برای انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری تایید کرده‌. یعنی شورای نگهبان یک کذاب را تایید...


مجتبی نجفی

این ویدیو تازه ترین سخنان حیدر مصلحی وزیر اطلاعات دولت احمدی نژاد است که وقتی احمدی نژاد خواست تعویضش کند مورد حمایت شدید آیت الله خامنه ای قرار گرفت. در سال نود و دو روایتی غیررسمی میگفت وی گزارشی به شورای نگهبان داده مبنی بر اینکه اگر هاشمی را رد نکنید با اقبال سی میلیونی مواجه خواهد شد و تبعاتش سنگین خواهد بود. شورای نگهبان که مطمئن شده بود هاشمی برنده انتخابات است او را به دلیل کهولت سن رد کرد. حالا بعد از چندین سال از گذشت آن شایعه وزیر دولت احمدی نژاد اقرار کرده که مبنای ردصلاحیت شورای نگهبان گزارشی بوده که او از حمایت کف خیابانی از هاشمی به اعضای شورا منتقل کرده.

سخنگوی شورای نگهبان حقوقدانی که به مهره توجیه کننده شورای نگهبان استبداد تبدیل شده سخنان مصلحی را کذب خوانده. اما میدانید طنز ماجرا کجاست؟ همین شورای نگهبان این کذاب را به تعبیر خودشان برای انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری تایید کرده‌. یعنی شورای نگهبان یک کذاب را تایید کرده. بگذریم از اینکه از الف تا ی حرفهای مصلحی درست است قصدم نشان دادن ساختار فساد در شورای نگهبان است. مافیا دور هم جمع شده اند که برای حذف کاندیدای شهروندان نقشه بچینند و به کاندیدا در شب شلیک کرده اند.

حالا حساب کنید در آن فضای دو قطبی سال هشتاد و هشت همین مافیا چه جلساتی برگزار نکرده اند تا منتخب مردم را حذف کنند. مدام میگویند سند تقلب هشتاد و هشت کجاست ؟ سند می خواهید به حرفهای مصلحی گوش دهید به آسانی میگوید چون تشخیص دادیم پیروزی هاشمی خطر است او را حذف کردیم. بر پایه همان مصلحت در هشتاد و هشت تقلب کردند زیرا در نظر آقایان حفظ نظام از اوجب واجبات است و در نظر مافیا نظام همان گعده و گنگی است که علیه انتخاب شهروندان برنامه ریزی میکند. حالا اگر دستش رسید با ردصلاحیت ، یا با توصیه آقا، یا با تهدید و …اگر هم به هر طریقی منتخب از زیر دستشان در رفت با کارشکنی و عقیم کردن نهادی انتخابی و تقویت قدرت نظامیان و نهادهای انتصابی.

ما دقیقا با مافیا طرفیم که برای رد گم کردن نقش بازی می کنند و دروغ میگوید. دیر یا زود یک مقام امنیتی دیگر هم خواهد آمد و آن نقل قول معروف هاشمی را درباره ریختن هشت میلیون رای اضافه و جابجایی بزرگ هشتاد و هشت را تایید خواهد کرد. چه روزی خواهد بود. شرمساران آنها هستند که تکذیب کردند و با یک دروغ بزرگ همراه شدند و توجیه کردند.همان مافیایی که تشخیص دادند به خاطر مصلحت کاندیدای مورد اقبال مردم را حذف کنند در هشتاد و هشت تشخیص دادند در این دو قطبی کاندیدای شهروندان را حذف و حصر کنند.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.