سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic

پاسخی به اخطار

چکیده :چگونه است مسئولینی که با مجاهدت و ایثار همین مردم از زندانها نجات یافته و بر سر کار آمده اند حق دارند در نهایت خودشیفتگی و بصورت یکطرفه تمام تریبون‌ها و رسانه های متنوعی که از بیت المال آماده شده را در اختیار داشته و هرچه میخواهند بگویند و حتی برای استیلای تمام عیار بر فضای مجازی تحت عنوان «تولید محتوا»!! هزاران میلیارد تومان پول این مردم را جهت توجیه، دروغبافی و مهندسی افکار عمومی هزینه کنند ولی اگر مردم ستم دیده حتی در همین فضای مجازی نیم‌بند اعتراض کنند هزاران رصدکننده و اخطاردهندهٔ مجازاتگر بالای سرشان باشد تا صدای هر معترض به ظلمی را در نطفه خفه...


اکبر دانش سرارودی

دیروز در کوه بودم که پیام هشدار و تذکری از طرف «مرکز مقابله با جرائم سایبری» آمد که: «فعالیت‌های غیرقانونی شما در انتشار و بازنشر محتوای مجرمانه در فضای مجازی محرز شده است در صورت تکرار و عدم توجه به هشدار، تحت پیگرد قانونی قرار خواهیدگرفت»

به این عزیزانِ احتمالاً دلسوز دین و ایران عرض میکنم:
یاللعجب از این همه وارونگی امور!
حاکمان و مسئولین کشور امانتدار مردم و وکیل ایشان در انجام وظایفی هستند که به عهده شان گذاشته شده نه مالک و صاحب اختیار مردم!
لکن از آنجایی که همه چیز این کشور وارونه شده اینجا نیز جای خادم و مخدوم عوض شده و آنهایی که در حرف و شعار می‌گویند افتخارشان نوکری مردم است خود را قیّم، مالک، آقا و ارباب مردم دانسته و ملت را بَرده و نوکر خویش می‌دانند
عجیب است که سوء مدیریت، سوء سیاستگذاری، استبداد، ظلم، فساد، تبعیض، دروغ و هر کار بد و غلطی که از مسئولین سر بزند، نه تنها بد نیست که باید همگان آن را تحسین نموده و برای هر مصیبتی که به سرشان می‌آید دست بزنند!
ولی اگر ما به خیانت و جفای شرکاءمان معترض شویم مرتکب جرم شده و مستحق مجازات میشویم!

چگونه است مسئولینی که با مجاهدت و ایثار همین مردم از زندانها نجات یافته و بر سر کار آمده اند حق دارند در نهایت خودشیفتگی و بصورت یکطرفه تمام تریبون‌ها و رسانه های متنوعی که از بیت المال آماده شده را در اختیار داشته و هرچه میخواهند بگویند و حتی برای استیلای تمام عیار بر فضای مجازی تحت عنوان «تولید محتوا»!! هزاران میلیارد تومان پول این مردم را جهت توجیه، دروغبافی و مهندسی افکار عمومی هزینه کنند ولی اگر مردم ستم دیده حتی در همین فضای مجازی نیم‌بند اعتراض کنند هزاران رصدکننده و اخطاردهندهٔ مجازاتگر بالای سرشان باشد تا صدای هر معترض به ظلمی را در نطفه خفه کنند!؟
یاللعجب از این همه وارونگی!
آقایان! مگر شما ایرانی نیستید؟
مگر شما مسلمان نیستید؟
مگر شما آزادگی و تعلق خاطری به این مردم ندارید؟
چگونه است که شرایط اسف انگیز و افول تمام شاخص‌های مادی و معنوی این سرزمین غنی و کهن را می بینید و دم فرو می بندید و اگر کسی به حسب همین عِرق ملّی و مذهبی اعتراض کرد او را مجرم می‌دانید و اخطار میدهید که اعتراض شما به چپاول و سوء مدیریت ها مجرمانه و مستحق پیگرد قانونی است؟!

واقعاً ما به کجا رسیده‌ایم که «امر به معروف و نهی از منکر» را فقط به تذکر و درگیری با خانمهای مظلومی خلاصه کرده ایم که ممکن است دوتار مویشان را بیرون گذاشته و به خاطر همین فشارهای ناروا به موضعگیری افتاده باشند؟

ما را چه شده که به جای تشویق فعالان و کنشگرانی که نمیتوانند و نمیخواهند فروپاشی کشور و تمدّن سرزمین شان را ببینند و چشم بر روی دهها اَبر بحرانی که در حال بلعیدن همه هستی شان است ببندند آنها را مجرم و قابل تعقیب معرفی می کنید!

نمیدانید که امثال حقیر برای نجات این کشور از انواع پلیدیهای موجود، از جان و آبروی خویش نیز گذشته و افتخارمان این است که در راه پاسداشت این کشور و دین خداوندی از گزند گرگان چوپان نما منتظر شهادتیم؟

پس به حکم علاقه به ایران و مکتب دینی اسلام هم که شده دست از این بازی‌های نابخردانه بردارید و اگر نمیتوانید در مقابل این همه ظلم و جفای به مردمِ کشورتان همراه شوید لااقل سکوت کنید و در کمک به ظالمان و چپاولگران نمک به زخم مردم خویش نپاشید و عملهٔ ظالمان نشوید که در آینده مورد لعن و نفرین فرزندان خودتان نیز قرار خواهید گرفت.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.