سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » آیا مردم ایران اساسا موافقتی با سیاست‌هایی که منجر به بوجود آمدن تحریم‌ها می‌شود...

آیا مردم ایران اساسا موافقتی با سیاست‌هایی که منجر به بوجود آمدن تحریم‌ها می‌شود داشته‌اند؟

چکیده :بنظر جنابعالی آیا بیست و چهار میلیونی که بشما رای دادند، خواهانِ “سیاستهای انقلابی” و “آرزوی مرگ این و آن را داشتن “ بودند؟، یا خواهانِ “تنش زدایی، صلح و مودت با...


صادق زیباکلام

آقای رئیس‌جمهور
بگونه‌ایی پیرامون‌ِ تحریم‌ها و آثار آنها بر گرانی، بیکاری، بی‌واکسنی، کمبودها و سایر بدبختی‌ها صحبت میکنند کاَنَّه، مردمِ ایران مصرّانه خواهان اِجرای سیاستهایِ انقلابی که منجر به، اِعمالِ تحریمها علیه‌مان شده، می‌بوده‌اند.

جناب آقای روحانی،
مردم کِی از شما خواستند که حکماً میبایستی استکبار ستیزی، دشمنی با غرب و آمریکا، نابودی اسرائیل، برنامه‌های پر هزینه هسته‌ایی و نظامی ، صدور انقلاب و سایر سیاستهایِ انقلابی را اجرا نمایید؟ که حالا که در نتیجه آن سیاستها باتحریمهای بقول فرمایش شما ظالمانه که زندگی‌شان را فلج ساخته روبرو شده‌اند، به این سختیها تن دهند چون خودشان اصرار داشتند که نظام میبایستی سیاستهای انقلابی را باجرا میگذارده؟

جناب روحانی بزرگوار،
بنظر جنابعالی آیا بیست و چهار میلیونی که بشما رای دادند، خواهانِ “سیاستهای انقلابی” و “آرزوی مرگ این و آن را داشتن “ بودند؟، یا خواهانِ “تنش زدایی، صلح و مودت با دیگران”؟



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.