سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic

هوای ۷ کلان شهر در شرایط سالم

چکیده :مرکز کنترل و پایش محیط زیست کشور اعلام کرد که امروز - یکشنبه - هوای ۷ کلان شهر ازجمله تهران ، اهواز ، شیراز، مشهد، اصفهان، کرج و تبریز در شرایط سالم قرار دارد....


مرکز کنترل و پایش محیط زیست کشور اعلام کرد که امروز – یکشنبه – هوای ۷ کلان شهر ازجمله تهران ، اهواز ، شیراز، مشهد، اصفهان، کرج و تبریز در شرایط سالم قرار دارد.

به گزارش ایرنا از مرکز کنترل و پایش محیط زیست کشور، هم اکنون هوای پایتخت در شرایط سالم قرار دارد و آلاینده های منواکسید کربن، ازون و دی اکسید گوگرد در شرایط پاک و آلاینده های منواکسید کربن، دی اکسید نیتروژن، ذرات معلق کمتر از ۱۰ میکرون و ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون در شرایط سالم قرار دارند.

مجید آزادی مدیر گروه پژوهشی و هواشناسی دینامیک و هم دیدی پژوهشکده هواشناسی و علوم جو نیز روز یکشنبه به خبرنگار علمی ایرنا گفت: سرعت کنونی باد در تهران ۲ متر بر ثانیه و میزان دید افقی بیش از ۱۰ کیلومتر و رطوبت نسبی ۲۳ درصد است.

وی اظهار داشت: هوایی کمی ابری در اواخر وقت افزایش ابر گاهی وزش باد برای فردا – دوشنبه – در شهر تهران پیش بینی شده است و برای روز سه شنبه هوایی نیمه ابری در ارتفاعات ابری گاهی وزش باد و برای روز چهارشنبه هوایی نیمه ابری درپاره ای نقاط ابری و بارش پراکنده پیش بینی شده است.

مدیر گروه پژوهشی و هواشناسی دینامیک و هم دیدی پژوهشکده هواشناسی و علوم جو گفت: دمای کنونی تهران ۱۴ درجه سانتیگراد و هوایی نیمه ابری گزارش شده و جهت باد جنوبی است.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.