سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » مصطفی نیلی: رفع حصر از رهبران جنبش نماد خواسته‌های مردم برای پایان دادن به قانون‌...
» همراهی زندانیان سیاسی با نامه نخبگان و فعالان به رییس جمهور برای رفع حصر

مصطفی نیلی: رفع حصر از رهبران جنبش نماد خواسته‌های مردم برای پایان دادن به قانون‌شکنی‌ها است

چکیده :رفع حصر ظالمانه از آقایان موسوی و کروبی و خانم رهنورد که گناهی جز پایداری بر عهدشان با مردم در تقابل با استبداد و انسداد سیاسی نداشته‌اند، نماد خواسته‌های مردم برای پایان دادن به قانون‌شکنی‌ها و نقض حقوق ملت است. صمیمانه امیدوارم که پیگیری‌های شما در این موضوع به ثمر بنشیند....


مصطفی نیلی زندانی سیاسی محبوس با امضای نامه نخبگان و فعالان به رئیس جمهور مطالبه رفع حصر از داخل زندان رجایی شهر به جمع هزاران امضاکننده ای پیوست که از رئیس جمهور، وفای به عهد در رفع حصر را خواستار شده اند.

به گزارش کلمه، مصطفی نیلی عضو اسبق تشکل دانشجویان اصلاح طلب دانشگاه قزوین در پیام اعلام حمایت خود از این نامه ی نخبگان و فعالان نوشته است:

جناب آقای روحانی! در خرداد ۹۲ شما گزینه مطلوب دموکراسی خواهان در ایران نبودید، اما تنها انتخاب موجود بودید. ایستادگی شما بر حقوق ملت- مصرح در فصل سوم قانون اساسی- می‌تواند شما را به گزینه مطلوب آزادی‌خواهان بدل کند.

رفع حصر ظالمانه از آقایان موسوی و کروبی و خانم رهنورد که گناهی جز پایداری بر عهدشان با مردم در تقابل با استبداد و انسداد سیاسی نداشته‌اند، نماد خواسته‌های مردم برای پایان دادن به قانون‌شکنی‌ها و نقض حقوق ملت است. صمیمانه امیدوارم که پیگیری‌های شما در این موضوع به ثمر بنشیند.

مصطفی نیلی عضو اسبق تشکل دانشجویان اصلاح طلب دانشگاه قزوین است که از مرداد ماه سال ۹۰ در زندان بسر می برد. دی ماه سال گذشته او به همراه “سیدمحمد سیف زاده”، از بند ۳۵۰ به زندان رجایی شهر منتقل شدند. این فارغ التحصیل رشته حقوق بخاطر حضور در اعتراضات مردمی سال هشتاد و هشت به سه سال و شش ماه حبس محکوم شده است.

بیش از سه سال از حصر میرحسین موسوی، مهدی کروبی و زهرا رهنورد می گذرد و این در حالی است که در طول برگزاری انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، بر رفع حصر به عنوان یکی از مطالبات ملی در جهت آشتی و وحدت ملی تاکید شد. خواسته ای که بارها از سوی حسن روحانی با پاسخ مثبت مواجه شد.

در همین راستا کمپین جمع آوری امضا برای نامه ی مردمی به رییس جمهور با هدف ایجاد فضایی برای بیان توقع و خواست مردمی از رییس جمهور و با سقف امضای ده هزار عدد راه اندازی شده بود که تا یازده اسفند سالروز تولد میرحسین موسوی ادامه پیدا خواهد کرد.

برای امضای این نامه می توانید به اینجا مراجعه کنید. همچنین شخصیت ها و نخبگان کشورمان می توانند با تماس با نشانی info@kaleme.com حمایت و امضای خود از نامه درخواست از رییس جمهور را عمومی کنند.

همراهی دیگر زندانیان سیاسی با نامه نخبگان و فعالان به رییس جمهور برای رفع حصر



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.