سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » احمد توکلی: از حصر موسوی و کروبی دفاع می کنم...

احمد توکلی: از حصر موسوی و کروبی دفاع می کنم

چکیده :در حالی که بیش از سه سال از حصر همراهان جنبش سبز می گذرد بدون آنکه هیچ مقامی به صورت رسمی مسئولیت حصر را به عهده گرفته و توضیحی در این زمینه داده باشد، توکلی اظهار می کند که محاکمه آقایان موسوی و کروبی را در شرایط فعلی به مصلحت کشور نمی دانم و از حصر آنان دفاع می کنم. ...


کلمه- گروه خبر: احمد توکلی نماینده مردم تهران گفت: در شرایط فعلی کشور با حصر موسوی و کروبی موافقم و به نفع آنان نیست که محاکمه شوند.

در حالی که بیش از سه سال از حصر همراهان جنبش سبز می گذرد بدون آنکه هیچ مقامی به صورت رسمی مسئولیت حصر را به عهده گرفته و توضیحی در این زمینه داده باشد، توکلی در گفت و گو با سایت سپاس اظهار می کند که محاکمه آقایان موسوی و کروبی را در شرایط فعلی به مصلحت کشور نمی دانم و از حصر آنان دفاع می کنم.

این سخنان در حالی صورت می گیرد که در این سال ها بارها و بارها نخست وزیر دوران دفاع مقدس و رییس اسبق مجلس و خانواده هایشان، از سوی برخی نمایندگان مجلس و مقامات قضایی و امنیتی و رسانه های وابسته به قدرت مورد هجمه های تندی قرار گرفتند. هجمه هایی که بارها از سوی دلسوزان و حق طلبانی که رسانه ای برای سخن دارد مورد انتقاد قرار گرفته است و امروز توکلی می گوید که به نفع موسوی و کروبی نیست که محاکمه شوند و من پیشنهاد می کنم یک مقدار بیشتر حصر وجود داشته باشد تا شرایط و اوضاع کشور بهتر شود.

توکلی در پاسخ به سوالی دیگر در مورد کندی برخورد دستگاه اقتصادی با مفاسد اقتصادی گفت: در مورد کندی برخورد دستگاه قضایی حق را به مردم می دهم ولی در این مورد مجلس به صورت جدی پیگیر است و کار های خوبی را انجام داده است.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.