سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic

روزنامه «آسمان» توقیف شد

چکیده : هفته‌نامه تحلیلی-خبری آسمان درخواست خود را برای تغییر وضعیت به هیأت نظارت بر مطبوعات تسلیم کرده بود که در 14 بهمن‌ماه با این درخواست موافقت شد و این روزنامه انتشار خود را از 26 بهمن‌ماه آغاز کرد اما درست هفت روز پس از انتشار، این روزنامه به علت انتشار مطلبی درباره قصاص در شماره چهارم خود توقیف شد...


روزنامه «آسمان» که ۱۴ بهمن‌ماه از هیأت نظارت بر مطبوعات مجوز انتشار دریافت کرده بود، توقیف شد.

به گزارش ایسنا هفته‌نامه تحلیلی-خبری آسمان درخواست خود را برای تغییر وضعیت به هیأت نظارت بر مطبوعات تسلیم کرده بود که در ۱۴ بهمن‌ماه با این درخواست موافقت شد و این روزنامه انتشار خود را از ۲۶ بهمن‌ماه آغاز کرد اما درست هفت روز پس از انتشار، این روزنامه به علت انتشار مطلبی درباره قصاص در شماره چهارم خود توقیف شد.

علاءالدین ظهوریان – دبیر هیأت نظارت بر مطبوعات – در تماس خبرنگار ایسنا در این باره بیان کرد: هیأت نظارت بر مطبوعات درباره روزنامه «آسمان» جلسه تشکیل نداده و به وضعیت این روزنامه در روز دوشنبه رسیدگی می‌شود، بنابراین ممکن است روزنامه «آسمان» ‌از سوی نهاد دیگری توقیف شده باشد.

از طرف دیگر پایگاه اطلاع‌رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران اعلام کرد: با اعلام جرم سرپرست دادسرای فرهنگ و رسانه، روزنامه «آسمان» به دلیل انتشار مطالب خلاف موازین اسلامی و توهین به مقدسات اسلامی توقیف شد.

در اطلاعیه پایگاه اطلاع‌رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران آمده است:

«روزنامه یاد شده در شماره روز سه‌شنبه مورخ ۱۳۹۲.۱۱.۲۹ با انتشار مطلبی نوشته بود که حکم قصاص غیرانسانی است.

متعاقب انتشار این مطلب سرپرست دادسرای فرهنگ و رسانه علیه مدیرمسئول این روزنامه اعلام جرم کرد و خواستار توقف انتشار آن شد.

در پی ارجاع پرونده به شعبه بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه، بازپرس پرونده پس از رسیدگی، دستور توقیف این روزنامه را به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر و ابلاغ کرد.

این گزارش همچنین حاکیست که مدیرمسئول این روزنامه نیز تحت تعقیب قضایی قرار گرفته است.»



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.