سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » محاکمه مرسی به چهارم اسفند موکول شد...

محاکمه مرسی به چهارم اسفند موکول شد

چکیده :محاکمه رئیس‌جمهور برکنار شده مصر و رهبران اخوان المسلمین در پرونده جاسوسی برای طرف‌های خارجی به ۲۳ فوریه موکول شده است....


محاکمه رئیس‌جمهور برکنار شده مصر و رهبران اخوان المسلمین در پرونده جاسوسی برای طرف‌های خارجی به ۲۳ فوریه موکول شده است.

به گزارش فارس به نقل از شبکه خبری «العربیه»، جلسه محاکمه «محمد مرسی» رئیس جمهور برکنار شده مصر به همراه رهبران اخوان المسلمین به اتهام جاسوسی برای طرف‌های خارجی به ۲۳ فوریه (۴ اسفند) موکول شد.

پیش‌ از این با آغاز جلسه محاکمه رئیس جمهور برکنار شده مصر و تعدادی از رهبران اخوان، حضور متهمان در قفس های شیشه‌ای مشکل ساز شده و حالتی از هرج و مرج بر جلسه دادگاه حکمفرما شده بود و اعتراض اعضای هیأت دفاع از مرسی را به همراه داشته و به کناره گیری هیأت دفاع از ادامه محاکمه و درخواست برای برداشتن قفس شیشه‌ای منجر شده بود.

«محمد بدیع» رهبر اخوان، «محمود عزت» معاون رهبر اخوان، «سعد الکتاتنی» رئیس مجلس شورای پیشین مصر، «محمد البلتاجی» و «عصام العریان» از جمله متهمانی هستند که به اتهام جاسوسی برای طرف‌های خارجی از جمله حماس در جریان فرار از زندان وادی النطرون در بحبوحه انقلاب ۲۵ ژانویه محاکمه می‌شوند.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.