سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic

رنگ سبز امید بهمن ۵۷

چکیده :اینک اما پس از گذشت دهها سال از آن روزهای زیبا و سرنوشت ساز، چه بر سر انقلاب ما آمده است که فرزندان و یارانش را در همین ماه به حصر می کشند و دشمنان دیرین و واقعی را غرق در شادی می سازند؟ ای کاش امسال، پیش از آن که جغد حسرت و ویرانی در دلها لانه کند، مرغ آرامش و شادی بار دیگر بالهای پر مهرش را بر این سرزمین بگسترد و عزیزان در حصر و بندمان عطر خوش بهمن را در هوای آزاد و آزادی استشمام کنند....


کلمه- مریم شربتدار قدس:

بگذار هرچه می خواهند بیندیشند آنان که فراموش کرده اند روزها و روزگار انقلاب را.

من اما هوای بهمن برایم یادآور روزها و شب هایی است پر از خاطرات تلخ و شیرین که اگر دست ظلم و ستم از آستین نظام شاهی بیرون نمی آمد، شاید هرگز رقم نمی خورد.

دقایق و لحظاتی پر از انتظار و بانگ الله اکبر و بوی باروت که با بازگشت امام خمینی به میهن، رنگ سبز امید یافت و شعارها و خواسته هایی که فرشی از آرمان های ممکن و غیرممکن را به وسعت خیال، در اندیشه ها گسترد.

بهمن برایم یادآورالتهاب تظاهرات و راهپیمایی هایی است که با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، هر لحظه پرشورتر و انبوه تر می شد.

یادش به خیر، ساعات سختی بود که گهگاه اتفاقاتی شیرین نیز به همراه داشت؛ چه زیبا بود صحنه های بر زمین نهادن اسلحه و ملحق شدن سربازان و مأموران به توده های مردمی، و زیباتر آنگاه که گلهای اهدایی تظاهر کنندگان را بر لوله های سلاح آنان می دیدیم.

آن روزها بسیاری از مأمورین، خرقۀ معذوریت از تن بدر کرده و با شنیدن فریاد هموطنان و مادران و خواهرانشان به آنها پیوستند.

اینک اما پس از گذشت دهها سال از آن روزهای زیبا و سرنوشت ساز، چه بر سر انقلاب ما آمده است که فرزندان و یارانش را در همین ماه به حصر می کشند و دشمنان دیرین و واقعی را غرق در شادی می سازند؟

امروز، بهمن افسرده ست از محبوس بودن نزدیکان امام راحل که آرمان هایش نویدبخش امید و سازندگی بود.

بگذار هر چه می خواهند بیندیشند اما بهمن ماه، نقطه عطفی بود در تاریخ ایران عزیزمان و کاش بتوانیم در همین ایام تاریخ ساز، شاهد آزادی رهنورد اندیشمند، میر حسین عزیز، کروبی شجاع و سایر زندانیان سیاسی و عقیدتی که به راستی دلسوز میهن اسلامی مان هستند باشیم.

ای کاش امسال، پیش از آن که جغد حسرت و ویرانی در دلها لانه کند، مرغ آرامش و شادی بار دیگر بالهای پر مهرش را بر این سرزمین بگسترد و عزیزان در حصر و بندمان عطر خوش بهمن را در هوای آزاد و آزادی استشمام کنند.

آمین



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.