سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic

وکیل فاطمه هاشمی: اعتراض می کنیم

چکیده :یکی از وکلای مدافع فاطمه هاشمی رفسنجانی گفت که لایحه اعتراضی موکلش به حکم دادگاه انقلاب مبنی بر شش ماه حبس تعلیقی، تا پایان هفته جاری تقدیم شعبه اول دادگاه انقلاب می شود....


یکی از وکلای مدافع فاطمه هاشمی رفسنجانی گفت که لایحه اعتراضی موکلش به حکم دادگاه انقلاب مبنی بر شش ماه حبس تعلیقی، تا پایان هفته جاری تقدیم شعبه اول دادگاه انقلاب می شود.

«سید محمود علیزاده طباطبایی» روز شنبه افزود: با توجه به مهلت قانونی ۲۰ روزه برای اعتراض به حکم دادگاه، زمان کافی برای این مساله وجود دارد و لایحه اعتراضی خانم هاشمی تا پایان هفته جاری تقدیم دادگاه می شود.

وکیل مدافع فاطمه هاشمی اظهار امیدواری کرد:شعبه تجدید نظر حکم به تبرئه موکلش دهد.

طباطبایی معتقد است با توجه اینکه خانم هاشمی در این پرونده شاکی خصوصی ندارد و تعقیب قضایی اتهام نشر اکاذیب نیازمند شاکی خصوصی است، اقدام دادستانی در تشکیل پرونده علیه موکلش غیر قانونی است.

دادگاه رسیدگی به اتهامات فاطمه هاشمی رفسنجانی ۱۸ دی ماه امسال در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست قاضی احمد زاده برگزار شد و وحید ابوالمعالی یکی دیگر از وکلای خانم هاشمی، روز چهارشنبه هفته گذشته از محکومیت موکلش به شش ماه حبس خبر داد و گفت: دادگاه این حکم را با استناد به برخی مواد قانون مجازات اسلامی به مدت دوسال تعلیق کرده است.

هر چند پیشتر فاطمه هاشمی و وکلای وی اعلام کرده بودند در این پرونده شاکی خصوصی وجود ندارد اما بعد از برگزاری جلسه دادگاه، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در نامه ای به علیرضا آوایی رییس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد که نسبت به خانم هاشمی شکایتی ندارد.

ابوالمعالی گفت: نامه لاریجانی به رییس شعبه اول دادگاه انقلاب ابلاغ شده بود اما قاضی معتقد است جرم خانم هاشمی غیر قابل گذشت است.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.