سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » حسین‌آبادی: حکم جبهه مشارکت را ابلاغ نمی‌کنند تا پی‌گیری نکنیم...

حسین‌آبادی: حکم جبهه مشارکت را ابلاغ نمی‌کنند تا پی‌گیری نکنیم

چکیده :وکیل جبهه مشارکت ایران اسلامی از عدم ابلاغ حکم دادگاه درباره این حزب انتقاد کرد....


وکیل جبهه مشارکت ایران اسلامی از عدم ابلاغ حکم دادگاه درباره این حزب انتقاد کرد.

به گزارش نوروز، امیر حسین آبادی در پاسخ به این موضوع که محمدرضا خاتمی در گفت و گویی که اخیرا در روزنامه شرق از او منتشر شده بیان کرده است که حزب مشارکت می تواند فعالیت کند گفت: اگر ایشان به عنوان یکی از اعضای موثر حزب اعلام کرده اند که حزب می تواند فعالیت کند پس مطمئنا فعالیت حزب ایرادی ندارد.

وی در خصوص مجوز قانونی فعالیت این حزب می گوید: “حزب مشارکت مجوز گرفته و اجازه فعالیت داشته اما بیان می شود که این اجازه به حکم دادگاه حذف شده و هنوز حکمی از طرف دادگاه نه به حزب و نه به من به عنوان وکیل حزب ابلاغ نشده است. تنها یک بار کمیسیون ماده ۱۰ احزاب حزب را منحل کرده بود که دادگاه تصمیم کمیسیون ماده ۱۰ احزاب را باطل کرد و عنوان کرد که تخلفی صورت نگرفته است. الان مدعی هستند که حزب به حکم دادگاه منحل شده ولی حکمی به ما ابلاغ نشده است.”

حسین آبادی می گوید: وقتی حکمی ابلاغ نشده امکان پیگیری آن هم وجود ندارد. تا الان از طرف شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب چیزی به ما ابلاغ نشده است.

وکیل مشارکت درخصوص این سوال که این موضوع باید از طریق وزارت کشور یا قوه قضاییه پیگیری شود به “تدبیر” گفت: اگر حکمی مبنی بر انحلال مشارکت صادر شده باشد باید این حکم را به ما هم ابلاغ کنند تا حزب بتواند به آن حکم اعتراض کند. می گویند که حکم انحلال حزب را دادگاه صادر کرده است اما این حکم را به ما ابلاغ نمی کنند. اگر حکمی صادر نشده باشد ما تکلیفمان را می دانیم و آن وقت کمیسیون ماده ۱۰ احزاب و وزارت کشور را مورد سوال قرار می دهیم.

وی در مورد پیگیری از طریق داستانی نیز گفت: تا به حال مسئولان حزب چیزی از من نخواسته اند که دیداری صورت بگیرد .اگر بنا بر مذاکره باشد من به عنوان وکیل حزب آمادگی کامل دارم تا با مسوولان در مورد بازگشایی مشارکت مذاکره کنم.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.