سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » ویدئو/ می گفت دیگر چه میماند از این مملکت با این همه خط قرمز؛ نگران بود...
» علیه فراموشی؛

ویدئو/ می گفت دیگر چه میماند از این مملکت با این همه خط قرمز؛ نگران بود

چکیده :مرد تابیده از روزهای مبارزه علیه فساد و ستم هشدار می داد مردم را ذلیل و خوار نکنید، به مردم صدقه ندهید، کرامت انسان به ما هو انسان را پاس بدارید. نخست وزیر روزهای توپ و مسلسل، ماشین های خاکی رنگ و گلوله باران شده می گفت به سرمایه اجتماعی اعتماد کنیم و سرافرازی مردم را بخواهیم که اعتماد امام به جوانان معجزه کرد و همان جوانان سرداران جنگ شدند. ...


کلمه: مردم فریاد می زدند صل علی محمد بوی صداقت آمد.

همان طعم و بویی که پس از ۴ سال دوباره برای روزهایی شور و انگیزه را به میان مردم برگرداند.

مرد برآمده از ریشه های انقلاب می گفت آمده ام که بتوانم راه انقلاب، رزمندگان، مصالح ملی و عظمت کشور با پشتوانه ملت ایران را دنبال کنم.

مرد تابیده از روزهای مبارزه علیه فساد و ستم هشدار می داد مردم را ذلیل و خوار نکنید، به مردم صدقه ندهید، کرامت انسان به ما هو انسان را پاس بدارید.

نگران خط کشی ها بود، می گفت نمی توانیم به اتهام و انگ زنی مرتب خط قرمز بکشیم. دیگر چه می ماند از مملکت با این همه خط قرمز.

نخست وزیر روزهای توپ و مسلسل، ماشین های خاکی رنگ و گلوله باران شده می گفت به سرمایه اجتماعی اعتماد کنیم و سرافرازی مردم را بخواهیم که اعتماد امام به جوانان معجزه کرد و همان جوانان سرداران جنگ شدند.

 


 برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.