سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » ارزش معاملات بورس ۴۴۱ درصد افزایش یافت...

ارزش معاملات بورس ۴۴۱ درصد افزایش یافت

چکیده :شاخص کل از ابتدای سال تا پایان هفته منتهی به 19 تیرماه، 17 هزار و 29 واحد رشد کرد تا بازدهی 44.8 درصدی را نصیب سرمایه گذاران کند. این متغیر در پایان هفته منتهی به 19 تیر، با عبور از 55 هزار واحد، بر روی عدد 55 هزار و 69 واحد ایستاد. این در حالی است که بازدهی این هفته بورس اوراق بهادار با رشد دو هزار و 335 واحدی به 4.43 درصد رسید. ...


در هفته منتهی به ۱۹ تیرماه، ۹ میلیارد و ۹۸۶ میلیون سهم به ارزش ۷۵ هزار و ۹۶۵ میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار تهران معامله شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در هفته منتهی به ۱۹ تیرماه امسال، ۱۵۴ هزار و ۵۴۲ خریدار در ۴۰۰ هزار و ۷۰۴ دفعه به داد و ستد پرداختند.

بر این اساس، حجم معاملات در قیاس با هفته پیش ۱۴۷.۴ درصد، ارزش معاملات ۴۴۱ درصد، دفعات معاملات ۱۹.۲ درصد و تعداد خریداران ۳۷.۶درصد رشد داشت.

نگاهی به جزییات معاملات نشان می دهد که پنج میلیارد و ۷۷۲ میلیون سهم به ارزش به ارزش ۲۰ هزار و ۵۷۹ میلیارد ریال در هفته گذشته به صورت خرد و بلوک خریداری شده است.

این در حالی است که از ابتدای امسال، ۴۹ میلیارد و ۶۰۴ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۳۴۳ هزار و ۳۶۵ میلیارد ریال دادوستد شده است. در این مدت، تعداد یک میلیون و ۱۷۰ هزار و ۸۶۶ سرمایه گذار، در سه میلیون و ۳۴ هزار و ۱۹۳ دفعه این تعداد سهام را خریداری کرده اند.

شاخص کل از ابتدای سال تا پایان هفته منتهی به ۱۹ تیرماه، ۱۷ هزار و ۲۹ واحد رشد کرد تا بازدهی ۴۴.۸ درصدی را نصیب سرمایه گذاران کند. این متغیر در پایان هفته منتهی به ۱۹ تیر، با عبور از ۵۵ هزار واحد، بر روی عدد ۵۵ هزار و ۶۹ واحد ایستاد. این در حالی است که بازدهی این هفته بورس اوراق بهادار با رشد دو هزار و ۳۳۵ واحدی به ۴.۴۳ درصد رسید.

شاخص قیمت و سود نقدی هم عدد ۲۲۴ هزار و ۵۴ واحد را برای خود ثبت کرد. شاخص شناور آزاد نیز به عدد ۶۵ هزار و ۳۶ واحد رسید تا نسبت به ابتدای سال ۴۵.۸ درصد رشد داشته باشد.

شاخص بازار اول ۴۳ هزار و ۲۰۲ واحد و شاخص بازار دوم ۹۴ هزار و ۱۹۵ واحد را در پرونده کاری خود ثبت کرد. این دو متغیر طی هفته گذشته به ترتیب ۴۳.۹ و ۴۹.۹ درصد رشد را تجربه کردند.

در عین حال شاخص صنعت در آخر هفته، بر روی عدد ۴۶ هزار و ۷۶۵ واحد ایستاد که نسبت به ابتدای سال ۴۲.۲ درصد رشد کرد.

در هفته منتهی به ۱۹ تیرماه، ۹۹ هزار و ۴۷۱ برگه اوراق مشارکت به ارزش ۹۹ میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار معامله شد. این در حالی است که از ابتدای امسال تاکنون دو میلیون و ۲۶۵ هزار و ۶۵۹ برگه اوراق مشارکت به ارزش دو هزار و ۲۶۶ میلیارد ریال در بورس خریداری شده است



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.