سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » سیدهادی خامنه ای: کسانی که به هاشمی و خاتمی حمله می‌کنند می‌خواهند جمهوری اسلامی ...

سیدهادی خامنه ای: کسانی که به هاشمی و خاتمی حمله می‌کنند می‌خواهند جمهوری اسلامی را از بین ببرند

چکیده :در حالی که سیدمحمد خامنه ای برادر بزرگ رهبری مدعی شده است که هاشمی رفسنجانی مهره دشمن در انتخابات ریاست جمهوری است، سید هادی خامنه ای بر این باور است که" کسانی که به هاشمی و خاتمی حمله می کنند می خواهند جمهوری اسلامی را از بین ببرند. وی تاکید کرده است که متاسفانه تا کنون فضای امنیتی بر کشور حاکم بوده و اصلاح طلبان مرتب احضار و مورد بازجویی قرار می گیرند و این شایسته نخبگان و فعلان سیاسی و فرهنگی نیست. ...


کلمه- گروه خبر: در حالی که سیدمحمد خامنه ای برادر بزرگ رهبری مدعی شده است که هاشمی رفسنجانی مهره دشمن در انتخابات ریاست جمهوری است، سید هادی خامنه ای برادر کوچکتر رهبری بر این باور است که” کسانی که به هاشمی و خاتمی حمله می کنند می خواهند جمهوری اسلامی را از بین ببرند. ”

هفته گذشته در یک مصاحبه کتبی با خبرگزاری فارس، سیدمحمد خامنه ای، برادر رهبری با ادعای وجود سناریویی پیچیده از سوی دشمنان انقلاب برای ایجاد فتنه جدید در انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ ،آن را حول محور نامزدی آیت الله هاشمی رفسنجانی می داند و مدعی می شود که آنها شخصی را مطرح می کنند که امکان بیشتری برای شرکت و گردآوری رأی داشته باشد و از منظر فکری نزدیکی بیشتری با آن ها داشته باشد. آن طور که از شواهد برمی آید،احتمالاً آقای هاشمی رفسنجانی بهترین فرد برای این برنامه است و فرقی نمی‌کند که وی از عمق این توطئه آگاه باشد یا نباشد.

این سخنان در کنار سایر اتهاماتی که به رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام زده می شود با واکنش های منفی رو به رو شد.

در همین حال سیدهادی خامنه ای با رد مواضع برادر بزرگترش حمله به هاشمی و خاتمی را برابر از بین بردن جمهوری اسلامی می داند.

روز گذشته تعدادی از اعضای شورای سیاست گذاری ستاد ملی جوانان اصلاح طلب به دیدار حجت الاسلام والمسلمین سید هادی خامنه ای رفتند. در این دیدار جوانان اصلاح طلب گزارشی از فعالیت های ستاد ملی جوانان اصلاح طلب در خصوص انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا دادند.

به گزارش آفتاب صبح امید حجت الاسلام والمسلمین سید هادی خامنه ای نیز در دیدار با اعضای ستاد ملی جوانان اصلاح طلب ضمن تقدیر از فعالیت جوانان در این عرصه گفت : متاسفانه تا کنون فضای امنیتی بر کشور حاکم بوده و اصلاح طلبان مرتب احضار و مورد بازجویی قرار می گیرند و این شایسته نخبگان و فعلان سیاسی و فرهنگی نیست.

رییس دوره ایی شورای هماهنگی اصلاحات خاطر نشان کرد :«باید فعالیت ها را حداکثری کرد اما منتظر نتیجه حداقلی بود. بارها گفته ام که انتخابات تنها فرصت ما نیست و نباید طوری رفتار کنیم که گویا تمام فعالیت ما در این عرصه خلاصه می شود.ما باید در عرصه فرهنگی فعالیت خود را بیشتر کنیم. اگر می خواهیم کار کنیم باید بتوانیم در این دریای متلاطم اکثریت را به سمت خود جذب کنیم. انتخابات تمام می شود و باید خود را با کارهای فکری و فرهنگی عمیق ماندگار کنیم.ما باید دردهای جامعه را کشف و برای درمان آنها اقدام کنیم.»

دبیر کل مجمع نیروهای خط امام خاطر نشان کرد:« بیهوده است اگر گمان کنیم که با همه تلاش هایی که کرده اند تا اصلاح طلبان را از جامعه حذف کنند، امروز ناگهان برای حضور اصلاح طلب ها در انتخابات فرش قرمز پهن کنند. خطراتی که جامعه را تهدید می کند به صراحت گفته ایم اما گویا گوش شنوایی وجود ندارد و مرغ آقایان یک پا دارد.»

وی با تاکید بر اینکه اصلاح طلبان باید با نامزد حداکثری به میدان بیایند گفت:« در حال حاضر مجموعه اصلاح طلبان به این نتیجه رسیده اند که باید آقای خاتمی در انتخابات حضور پیدا کند. او ایده آل اصلاح طلبان است. در کنار او آقای هاشمی نیز توانایی اداره کشور و بهبود اوضاع را دارد و می تواند اوضاع را به خوبی کنترل کند و با اقتدار ذاتی، بین ارگان های مختلف هماهنگی ایجاد کند تا کشور از این شرایط خارج شود.»

خامنه ایی افزود :«اگر قرار بر این شد که فرد دیگری به میدان بیاید باید آقای خاتمی و آقای هاشمی رفسنجانی روی او اتفاق نظر داشته باشند. یعنی هر دو نفر باید کاندیدای مورد اجماع را قبول و توصیه کنند.»

رییس دوره ایی شورای اصلاحات تاکید کرد:« امروز کسانیکه به آقای هاشمی و آقای خاتمی و کل مجموعه اصلاح طلبان در رسانه ها و تریبون های مختلف حمله می کنند در واقع می خواهند نظام مبتنی بر انتخابات و در نتیجه جمهوری اسلامی را از بین ببرند.”

این فعال سیاسی اصلاح طلب افزود:این افراد و گروه ها در واقع می خواهند کشور را به همین شکل که هست یعنی آسیب دیده از فقر، فساد و بی عدالتی نگه دارند تا اسلام و جمهوری اسلامی را بی اعتبار کنند. این ها به خوبی می دانند که باید ذهن ها را به این گونه اتهامات و تهاجمات مشغول کنند تا مردم که گناه همه خرابی های موجود را متوجه آنان می دانند علیه آنان به اعتراض برنخیزند.

چندی پیش نیز دبیر کل مجمع نیروهای خط امام در دیدار با دختران میرحسین موسوی با اشاره به سوابق ارتباط با مهندس موسوی در پیش و پس از انقلاب به ویژگی‌های شخصیتی او پرداخت و گفت: سلامت، تعهد، صداقت، توکل و مدیریت قوی آقای موسوی را همه از نزدیک دیده‌اند و بر آن شهادت می‌دهند و همین ویژگی‌ها بود که موجب می‌شد شخصیتی مانند شهید بهشتی مسئولیت دفتر سیاسی حزب و قائم مقامی دبیرکل و مدیریت روزنامه جمهوری اسلامی را همزمان در کنار مسئولیت‌های اجرایی به ایشان واگذار کند. و بعد امام هم تا آخرین لحظه با‌شناختی که از آقای موسوی و تعهد و کارآمدی‌اش داشت از او حمایت کرد و عملکردش را مورد تایید قرار داد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدهادی خامنه‌ای همچنین با مرور برخی از مواضع مهندس موسوی در انتخابات سال۸۸ اظهار داشت: امروز همه بر درستی سخنان و پیش بینی‌های آقای موسوی اذعان دارند. جالب اینکه بسیاری از انتقاداتی که برخی افراد از وضع موجود مطرح می‌کنند‌‌ همان مطالبی است که آقای موسوی چند سال زود‌تر مطرح کرد.

این در حالی است که سیدمحمد خامنه ای در گفت و گوی خود با فارس با اشاره به حوادث سایل ۸۸ به تکرار سناریوهای دستنوشته تیم امنیتی و نظامی پرداخته و مدعی شده است که دشمنان جمهوری اسلامی ایران در سال ۸۸ سنگ تمام گذاشتند و میرحسین موسوی را با دقت تمام و باعنایت به پشتیبانی آقای هاشمی و گروه‌های مخالف، برای هدف خود انتخاب کردند.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

یک پاسخ به “سیدهادی خامنه ای: کسانی که به هاشمی و خاتمی حمله می‌کنند می‌خواهند جمهوری اسلامی را از بین ببرند”

  1. فواد گفت:

    واقعا لُپ کلام را گفته این آقا