سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری ۱۵ و ۱۶ اسفند...

اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری ۱۵ و ۱۶ اسفند

چکیده :در حالی که طی هفته گذشته بحث ها بر سر احتمال نامزدی آیت الله هاشمی رفسنجانی برای ریاست مجلس خبرگان بالا گرفته بود، دبیرخانه این مجلس خبر از برگزاری سیزدهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری 15 و 16 اسفند...


در حالی که طی هفته گذشته بحث ها بر سر احتمال نامزدی آیت الله هاشمی رفسنجانی برای ریاست مجلس خبرگان بالا گرفته بود، دبیرخانه این مجلس خبر از برگزاری سیزدهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری ۱۵ و ۱۶ اسفند داد.

محمد یزدی رئیس دبیرخانه مجلس خبرگان در اطلاعیه‌ای که برای اعضای این شورا ارسال شد، از آنان برای شرکت در سیزدهمین اجلاس دعوت کرد.

در سیزدهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری انتخاب هیئت رئیسه مجلس خبرگان، انتخاب اعضا برای کمیسیون‌های مجلس خبرگان و همچنین انتخابات کمیته ۵ نفره برای تنظیم بیانیه پایانی اجلاس در دستور کار خواهد بود و میهمان این اجلاس نیز عزت‌الله ضرغامی رئیس سازمان صداوسیماست که درباره مسائل فرهنگی و اجتماعی سازمان متبوعش با نمایندگان خبرگان سخن خواهد گفت.

سال گذشته به دنبال نامزدی آیت الله مهدی کنی برای ریاست خبرگان، هاشمی رفسنجانی که ریاست این مجلس را بعد از درگذشت آیت الله مشکینی بر عهده داشت، خود را برای ریاست مجلس کاندیدا نکرد.

مهدوی کنی بعلت بیماری و کهولت سن مدتی در بیمارستان بستری بود.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

یک پاسخ به “اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری ۱۵ و ۱۶ اسفند”

  1. Javid گفت:

    من از این علمایی که عصاره خبره های کشور هستند و اکثریت اونها بالا هفتاد سال عمر دارند یه سوال دارم ، در اون دنیایی که همیشه راجع به اون حرف میزنید،چطور میخواهید جواب ظلمهای نادیده و کرده خودتون رو بدید؟ همین.