سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic

فرمانده ناجا: همه چیز آرام است

چکیده :در حالی که همه روزه شاهد اجتماعات اعتراضی در سراسر کشور هستیم، سردار احمدي‌مقدم مدعی كاهش ناآرامي‌ها در كشور شد، گفت: ناآرامي‌ها و مسائل صنفي درون كشور 38 درصد نسبت به سال گذشته كاهش يافته است و دشمن كاملا مايوس شده است. فرمانده نيروي انتظامي در رابطه با كاهش تصادفات در امسال نيز گفت: با اينكه در سال‌هاي اخير تعداد وسايل حمل و نقل كشور چهار برابر افزايش يافته، اما ميزان تصادفات سال 91 نزديك به آمار تصادفات سال 77 است....


فرمانده نيروي انتظامي با این ادعا که با وجود همه تهديدها و جنگ رواني از سوي دشمن، باز هم كشور از امنيت بالايي برخوردار است  و ناآرامی ها کاهش یافته است.

این ادعا در حالی مطرح می شود که در روز روشن در خیابان های پایتخت زورگیری می شود و در برابر دیدگان مسئولان اختلاس سه هزار میلیاردی رخ می دهد و دامنه فسادهای اخلاقی و مالی به مسئولان بلند پایه نظام هم رسیده است.

فرمانده ناجا بدون اشاره به آمار بالای ناهنجاری های اجتماعی می گوید: گمان مي‌كرديم كه زماني آستانه تحمل مردم به پايان برسد و شايد با حكومت همراهي نكنند، زيرا كاملا تحت فشار و تهديد قرار دارند، اما مردم نشان دادند كه از آگاهي برخوردارند.

سردار احمدي‌مقدم همچنين افزود: طبق نظرسنجي‌هايي كه انجام شد، بيش از 85 درصد مردم فشار و خطر را متوجه دشمنان مي‌دانند، دشمن تلاش كرد با فشارهاي اقتصادي در كشور ناآرامي ايجاد كند، اما اين‌بار توفيق نداشت كه با ايجاد اين فشارها در كشور تاثيرگذار باشد. سال 91 امن‌ترين سال پس از پيروزي انقلاب اسلامي بوده و امروز نقطه‌يي در كشور وجود ندارد كه براي سرمايه‌گذاري امنيت نداشته باشد. با بيان اينكه استقلال حقيقي اين است كه انسان خود بتواند تصميم‌گيري كند، گفت: استقلال حقيقي اين است كه اهداف و آرمان‌ها تحت هيچ گونه فشاري از بين نرود.

مروری بر ” امن ترین سال” آقای احمدی مقدم و شرکا

سردار احمدي مقدم در رابطه با استحكام مرزهاي كشور گفت: مرزها استحكام كامل دارند و براي كاهش ورود مشروبات الكلي، سلاح و كالا گام‌هاي بلندي برداشته شده است. فرمانده نيروي انتظامي كشور تصريح‌كرد: اشراف اطلاعاتي در كشور بسيار خوب است و دشمن حتي اگر غافلگيري كند، ‌در زمان كوتاهي توطئه‌ها ناكام مي‌شود.

كاهش 38 درصدي ناآرامي‌ها درون كشور

در حالی که همه روزه شاهد اجتماعات اعتراضی در سراسر کشور هستیم، سردار احمدي‌مقدم مدعی كاهش ناآرامي‌ها در كشور شد، گفت: ناآرامي‌ها و مسائل صنفي درون كشور 38 درصد نسبت به سال گذشته كاهش يافته است و دشمن كاملا مايوس شده است. فرمانده نيروي انتظامي در رابطه با كاهش تصادفات در امسال نيز گفت: با اينكه در سال‌هاي اخير تعداد وسايل حمل و نقل كشور چهار برابر افزايش يافته، اما ميزان تصادفات سال 91 نزديك به آمار تصادفات سال 77 است.

فرمانده ناجا به سرکوب شدید اعتراضات مردمی اشاره ای نکرد.



Deprecated: پروندهٔ پوسته بدون comments.php از نگارش 3.0.0 که جایگزینی در دسترس نداردمنسوخ شده است. لطفاً یک قالب comments.php در پوستهٔ خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6031

9 پاسخ به “فرمانده ناجا: همه چیز آرام است”

  1. فتنه گفت:

    همه چی آرومه من چقد خوشبختم ………………..پق پوق ……. حکومت سقوط کرد :)

  2. Sad گفت:

    بی خود کرد. بیاین شرق اصفهان و شهر ورزنه ببینید چه خبره. بچه های مردم و کور کردند با گلوله هاشون. تمام ماشین و موتورها را داغون کردند. ولی از اون طرف ما هم یه اتوبوس اونها را آتش زدیم و دوتای دیگر را خودشون آتش زدند که بگن آشوب گر.

  3. داداش - باجی گفت:

    الحمدلله آرامش برقراره فکر کنم اینو به بزرگترهاش گفته که آسوده بخوابند
    درسته آقای احمدی مقدم
    بیمارستان ها کار خانه ها بازار ها همه جا از آرامش بر خورداره مرزها هم که محکمه چند تا اسکه غیر قانونی هست اونم از برادران قاچاقچی خودمانه کلاهای مجاز و قانونی وارد مملکت می کنند
    آفرین احمدی
    شما احمدی ها ( احمدی نژاد – احمدی مقدم ) انگار همه تون از یک قبیله ، یعنی قبیله بنی تمیم (به قول فیلم به سوی ظهور ) خلق شدید
    یک تیره از شما- مقدم- شده یک تیره هم- نژاد –
    خدا بذر شما رو اصلاح کنه که استاد خالی بندی هستید

  4. kaveh گفت:

    اقای احمدی مقدم شما مزدور حلقه به گوش هستی وما موریت داری تا همه چیز را خوب نشان دهی و محکم هم دروغ بگوئی .

  5. khosrow گفت:

    همه چی‌ بی‌ سر و صدا ویران میشود، اگر خانه‌ای ویران شود، و کسی صدای آنرا نشنود دلیل بر سالم بودن آن نیست. تعطیل شدن کارخانهٔ‌‌ها که می‌شنوید.

  6. Motagh_1330 گفت:

    نیروی وحشت خود وحشت زده شده

  7. Asad گفت:

    من موافقم. این دشمن که (که البته گروه کودتا و دولت احمدی نژاد و ناجای احمدی مقدم است) همه جوره روی مردم فشار گذاشت تا صداشون رو دربیاره تا بلکه بتونه سرکوبشون کنه اما همه ما چون یکدیگر را دعوت به صبر می کردیم تیرشون به سنگ خورد. وضعیت اسیب های اجتماعی فاجعه باره و نمی دونم چطور می خوان جمع و جورش کنن!!!!

  8. خسرو 1 گفت:

    آرامش قبل از طوفان است ، سردار با بصیرت !!!

  9. زهرا گفت:

    همه چی داغونه
    ما چقد بدبختیم
    این چقد زشته که
    تو یه سردار هستی
    مال ما رو خوردین
    تو و سر بازانت
    شک ندارم سردار
    تو خودت دزد هستی
    رذل و وبشی سردار
    قاتل و چاقو کش
    متجاوز به همه
    تو یه مزدور هستی