سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » اظهار تاسف آیات‌ عظام اردبیلی و سیستانی از وقایع قم...

اظهار تاسف آیات‌ عظام اردبیلی و سیستانی از وقایع قم

چکیده :نماینده آیت‌الله سیستانی و آیت‌الله موسوی اردبیلی در تماس تلفنی با لاریجانی از اساعه ادب به حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س)، شکستن قداست روز ۲۲ بهمن اظهار تاسف و تاثر کردند....


نماینده آیت‌الله سیستانی و آیت‌الله موسوی اردبیلی در تماس تلفنی با لاریجانی از اسائه ادب به حرم حضرت فاطمه معصومه (س)، شکستن قداست روز ۲۲ بهمن اظهار تاسف و تاثر کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی خانه ملت، حجت‌الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی نماینده حضرت آیت‌الله العظمی سیستانی در ایران طی تماس تلفنی با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با اظهار ناراحتی و نگرانی شدید نسبت به جسارتی که به حرم حضرت معصومه (س) در روز ۲۲ بهمن انجام شد، گفت: روز ۲۲ بهمن روز وحدت مردم انقلابی ایران است، با این اعمال دشمنان انقلاب شادمان و دوستداران و مومنین به انقلاب اسلامی، متاسف و متاثر شدند.

همچنین آیت‌الله موسوی اردبیلی از مراجع تقلید در تماس تلفنی با علی لاریجانی از اسائه ادب به حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س)، شکستن قداست روز ۲۲ بهمن و جسارت به رئیس مجلس اظهار تاسف و تاثر کرد.

آیت‌الله موسوی اردبیلی خواستار پیگیری قانونی این نوع آشوب‌ طلبی‌ها که موجب هتک حرمت نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود، شد.

به گزارش کلمه، هنوز از موضع این آیات عظام در قبال بی حرمتی و توهین به دختران میرحسین موسوی خبری منتشر نشده است.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

۲ پاسخ به “اظهار تاسف آیات‌ عظام اردبیلی و سیستانی از وقایع قم”

  1. ------------- گفت:

    به شما چه ربطی داره که نظر این دو بزرگوار چیه ولی بدونید اونها با فتنه گران نیستند
    ما نفهمیدم دم خروس رو باور کنیم یا قسم حضرت عباس رو تا دیروز می گفتین نظام جمهوری اسلامی دیکتاتور و سرکوبگره حالا میگین نظام مقدس جمهوری اسلامی . حقا که خداوند دشمنانمان را ازاحمق ها افرید.

    • محمد امین گفت:

      ۱) سایت فقط اطلاع رسانی کرده همین و بس! لذا لزومی نداره فضولی راه بندازی! ۲) حکومت یک مقوله ی بشری است و هیچ قداستی ندارد! اگر حقوق شهروندانش را رعایت کرد محترم است و گرنه بیداد است و باید با او مبارزه کرد! ۳) کسی با شما دشمنی ندارد! دشمن شما جهل شماست! با جهل و نادانی کشور را ویرانه کرده اید!