سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » دختران میرحسین و رهنورد آزاد شدند...

دختران میرحسین و رهنورد آزاد شدند

چکیده :زهرا و نرگس موسوی، دختران میرحسین و رهنورد که صبح امروز در منازل خود بازداشت شده بودند، دقایقی پیش آزاد شدند....


زهرا و نرگس موسوی، دختران میرحسین و رهنورد که صبح امروز در منازل خود بازداشت شده بودند، دقایقی پیش آزاد شدند.

به گزارش کلمه، دختران موسوی در این بازداشت چند ساعته به دلیل اطلاع رسانی درباره ی وضعیت پدر و مادر خود و برخی موارد دیگر مورد بازجویی قرار گرفته اند.

جزییات بازداشت دختران همراهان دربند جنبش سبز مردم ایران تا ساعتی دیگر منتشر می شود.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

۱۰ پاسخ به “دختران میرحسین و رهنورد آزاد شدند”

  1. Aarvand گفت:

    براستی که در پستو های رژیم و حاکمیت رسوا چه میگذرد ؟؟،که این گونه ناشیانه خود را به آب و آتش میکشند،تنها چند ساعت از این دستگیری نمیگذرد ،که باند فاسد برداران قاچاق چی تحت ریاست ، حسین طاب عقب نشینی میکنند !!

  2. یار میر حسین گفت:

    سلطان پاستور محک می زند و کد می دهد .تا افکار عمومی را بسنجد . کد میدهد که همچنان بی بصیرت و جبار است .به هیچ اصوالی پایبند نیست .شهوات قدرت او را کر و کور و سنگ دل کرده .که این نشان فرعونیت است که در قرآن از آن بسیار سخن گفته شده .

  3. مسلمان سبز گفت:

    الحمدلله. ای بزرگواران بدانید که تنها نیستید.
    نصر من الله و فتح قریب

  4. Kuyjhf2 گفت:

    منتظریم
    سلامت باشید

  5. امیر گفت:

    شرمنده این خانواده هستیم
    یا حسین میر حسین

  6. schahi1 گفت:

    بیشرفها میخواستند فقط دختران عزیز دکتر زهرا رهنورد و میرحسین را مورد شانتاژ روحی قرار دهند و از این طریق هم بیشتر پدر و مادرشان را. ولی خود بیشرفها هم میدونند که اینها قویتر از آن هستند که از این بادها بلرزند. خامنه ای شاید فکر میکنه که مردم ایران نمیفهمند که این موجود اینکار رو عمدأ بعد از ۲۲ بهمن گذاشت بکنند که یک دفعه در تظاهرات خطری مثل جریان قم ولی ایندفعه از جناح اصلاح طلبان برای اینها بوجود نیاید. مرگ بر بیشرف و ستمگر!!!

  7. Farhad گفت:

    مرگ بر دیکتاتور رو بسقوط

  8. محمد امین گفت:

    ۱) بسیار خوشحال شدم ، به این عزیزان تبریک میگویم. ۲) خامنه ای بداند جنبش زنده است و لحضه ای غفلت نمیکند! او بداند با خوی استکباری نمیتواند بر مشکلات فائق آیند و در نتیجه اوضاع را پیچیده تر میکند! رفع حصر از میر سرافراز و شیخ شجاع ، آزادی زندانیان بی گناه سیاسی و برگزاری انتخابات آزاد ، اولین گام در جهت اصلاح کشور است! در غیر اینصورت کشور کما کان ، در مسیری قرار خواهد گرفت که هر آن احتمال فرو پاشیش دور ذهن نیست!

  9. Javan_irani گفت:

    به امید آزادی

  10. عبدالله خان گفت:

    قوه قضاییه اعلام کند به چه مناسبت دختران میرحسین را بازداشت کرد؟ ولو چند ساعت. مگر در جمهوری اسلامی انسانها حرمت و احترام ندارند. گیرم که پدر آنها کاری کرده و مچ حکومت را درحال تقلب و حقه بازی گرفته است. تقصیر دختران او چیست که یکی را از تدریس از دانشگاه محروم کنند و این دو را نیز مرتب به بهانه های گوناگون بازداشت کنند. آقای رهبر مگر شما خبر ندارید که در قلمرو شما چه میگذرد. اگر خبر ندارید چه رهبری هستید؟ اگر خبردارید و کاری نمی کنید، گرفتاریتان چیست؟ آیا خط و فرمان شما را نمی خوانند؟ برای چه این دو دختر را می گیرند و سین و جیم می کنند. شما که در زمان شاه مدت کوتاهی زندانی شدید و بعدهم به ایرانشهر تبعید شدید کسی متعرض بانوی حرم شما یا بشرا خانم و دیگر دختر خانمها از سوی ساواک و دولت شاه شد؟ پس از این قوه قضاییه بی عرضه سوال کنید چرا مزاحم زن و بچه کسانی می شوند که گرفتارند و زندانی و درحصر و دستشان کوتاه است حساب این افراد را برسند. آیا آنقدر اهمال خواهید کرد که بالاخره صبر ملت سرآمده در دسته های میلیونی به خیابانها بریزند؟ شما به خوبی میدانید که اگر این اتفاق بیفتد پدرجد شما هم نمیتواند جلو سیل مردم خشمگین و عاصی را بگیرد. برای چه این اندازه مزاحم آسایش مردم می شوید. دختر موسوی را بی جهت از تدریس در دانشگاه محروم کرده اید حالا دیگر دست از سرش بردارید آقا سید چقدر کینه ای هستی و لجبازی. ازخدا نمی ترسی ازخشم توفنده مردم بترس که دودمانت را برباد خواهد داد.