سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » دادستانی تهران: سعید مرتضوی بازداشت شد...

دادستانی تهران: سعید مرتضوی بازداشت شد

چکیده :این پایگاه اطلاع رسانی خبر از بازداشت سعید مرتضوی متهم جنایت کهریزک و رییس سازمان تامین اجتماعی داد....


پایگاه اطلاع رسانی دادستانی تهران دوشنبه شب اعلام کرد سعید مرتضوی بازداشت شد.

این پایگاه اطلاع رسانی خبر از بازداشت سعید مرتضوی متهم جنایت کهریزک و رییس سازمان تامین اجتماعی داد.

این پایگاه قضایی اطلاعات بیشتری در این خصوص منتشر نکرده است.

در همین حال خبر گزاری فارس گزارش داد مرتضوی به هنگام خروج از محل کار خود بازداشت شده و معاون دادستان تهران در هنگام بازداشت نامبرده در محل حضور داشته‌است.

روز گذشته به دنبال جلسه جنجالی استیضاح سعید مرتضوی اعلام کرده بود که کسی را دعوت نکرده و اظهارات فاضل لاریجانی را تکذیب کرده بود.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به ایسنا پیرامون مسائل مطرح شده در جلسه عصر روز یکشنبه مورخ ۹۱/۱۱/۱۵ مجلس شورای اسلامی گفت: پس از مراجعه شرکتی بین‌المللی جهت خرید تعداد زیادی از شرکت‌های تامین اجتماعی و تشکیل جلسه با هیات مدیره و مسوولان سازمان و انعقاد تفاهم نامه به نقل از مدیرعامل این شرکت متوجه شدیم که فردی به نام مرتضوی (روحانی) با جعل عنوان، پسرعموی اینجانب معرفی شده و با همکاری و هماهنگی دو نفر دیگر از جمله افرادی که در مجلس از آنان نام برده شد، از مسوولان این شرکت درخواست ۳۰ میلیارد تومان وجه می‌نمایند و به آنان تاکید می‌کند چنانچه از طریق این گروه اقدام نشود، امکان معامله با سازمان تامین اجتماعی میسر نیست و خود را صاحب نفوذ در سازمان و تصمیم‌گیرنده معرفی نمودند.

این در حالی است که فاضل لاریجانی گفته بود که این قضیه کذب محض و توطئه است.

سعید مرتضوی دادستان سابق تهران که در پرونده حادثه کهریزک متهم بود، بیش از این در زمینه های “معاونت در قتل”، “نقض حقوق شهروندی” و “هتک حیثیت ناجا” تفهیم اتهام شده است و پرونده کهریزک هنوز مفتوح است.

طی روزهای گذشته وکیل الدوله ها و حامیان سعید مرتضوی تلاش داشتند با کوچک جلوه دادن جنایت کهریزک از این اقدام قاضی معزول بعنوان حرکتی برای حفظ نظام یاد کنند!



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

۷ پاسخ به “دادستانی تهران: سعید مرتضوی بازداشت شد”

  1. Fcdtr گفت:

    احمدی نژاد با کارت سوخته بازی کرد. دو رقیب بازی و ولی فقیه خودخواه بازنده این بازی ولی نتیجه بسود مردم بی پناه ایران شد.

  2. سید گفت:

    چی شد مدیر نمونه آقا بود که!

  3. Reza گفت:

    امیدوارم عدالت اجراشود.

  4. Karoun گفت:

    قاضی “شجاع” مقام رهبری ،به هتل اوین خوش امدید.
    افسوس ،که چند روزی برخی از ازدگان ایران میبایست چهره خمیده ،و درمانده جناابلی را تحمل کنند ،تا آنجای که دیروز و امروز پیگیر خبرها در مورد جناابلی بودیم ،تنها روح الله حسینیان اندکی نگرانت بود ،و قریب به اتفاق دوستدارن ایران منتظر هستند ،که عدالت در مورد جناابلی به اجرا گذاشته شود .
    نگران نباش اینشا الله ،اربابان پیشین خدمت میرسند ،و خوشباخاتنه اوین جا به اندازه کافی دارد

  5. سیاوش گفت:

    شو تبلیغاتی برای انتصابات از همین الان اغاز شد…..سعید مرتضوی منفور است…دستگیرش کنید و احتمالا محاکمه اش کنید…شاید هم اعدامش کنید……برای تحبیب قلوب و کشاندن مردم به پای سیرک انتصابات…..فعلا به دستور اقا مرتضوی را دراز کنید تا اگر افاقه نکرد کسان دیگری را هم دراز کنیم بلکه مردم راضی شوند در سیرک ما نقش گوسفند را بازی کنند……..نه اقای خامنه ای …خودتان باید در دادگاه حاضر شوید…سرداران رانت خوار سپاه باید دستگیر شوند….مرتضوی که سر خود کاری نمیکرد…..بدون دستورشما که محال بود بتواند اینهمه کثافتکاری کند و قسر در برود…این کارها بی فایده است……..حتی اگر در استانه انتخابات میرحسین و کروبی را هم ازاد کنید در انتخابات شرکت نخواهیم کرد….چون بارها عهدشکنی کرده اید و دروغ گفته اید کسی به شما اطمینان ندارد….

  6. arash گفت:

    ببه نظر من پروژه سعید امامی در بیت رهبری این بار برای سعید مرتضوی رقم خواهد خورد…..

  7. محق گفت:

    راستی اگر من مستضعف اتهامات سعید مرتضوی را بر دوش خود می داشتم با من چه کار می کردند ؟