سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » انتشار شماره چهارم نشریه اینترنتی «خرداد»...

انتشار شماره چهارم نشریه اینترنتی «خرداد»

چکیده :شماره جدید دوهفته نامه اینترنتی «خرداد» که به همت گروهی از روزنامه نگاران و فعالان اصلاح طلب تهیه می شود، منتشر شد. این شماره که چهارمین پیش شماره نشریه الکترونیک خرداد است، در آدرس www.khordadweekly.com منتشر شده و در دسترسی علاقه مندان قرار گرفته است. ...


شماره جدید دوهفته نامه اینترنتی «خرداد» که به همت گروهی از روزنامه نگاران و فعالان اصلاح طلب تهیه می شود، منتشر شد.

به گزارش کلمه، این شماره که چهارمین پیش شماره نشریه الکترونیک خرداد است، در آدرس www.khordadweekly.com منتشر شده و در دسترسی علاقه مندان قرار گرفته است. «خرداد» از آبان ماه سال جاری، تقریبا هر دو هفته یک بار در ابتدا و نیمه هر ماه منتشر شده است.

در شماره اخیر این نشریه، تیتر اول با عنوان “شب به خیر آقای شریعتمداری” به آخرین سرمقاله کیهان در رابطه با فعالیت سیاسی اصلاح طلبان اختصاص دارد، و همچنین مجموعه اخبار و رویدادهای سیاسی ایران در دو هفته آخر آذرماه مورد بررسی قرار گرفته است.

گفت و گو با دکتر صدیقه وسمقی به بهانه طرح لایحه اصلاح قانون گذرنامه و بحث خروج دختران و زنان از کشور، حضور تیم رسانه ای رهبری در فیس بوک، گزارش خبری از آخرین اظهار نظرها و مواضع درباره انتخابات، بازتاب اخبار ایران در رسانه های بین المللی، نگاهی به وضعیت سوریه از حاکمیت حزب بعث تا ظهور القاعده و نیز مجموعه ای از آخرین اخبار کوتاه، از دیگر مطالب این نشریه اینترنتی است.

در بخشی از سرمقاله “خرداد” آمده است: «ممکن است کسی ارتباط تنگاتنگ “حاج حسین” و کیهان را با نهادهای قدرت در حاکمیت، انکار نکند و جملگی باور داشته باشند آنچه وی بر زبان می آورد حتی اگر کاریکلماتوری از فرضیات عجیب و غریب باشد، می تواند بر سرنوشت میلیونها ایرانی تأثیر بگذارد اما نگاهی به لایه های مختلف اجتماعی در ایران و کنش ها و فعالیت های مختلف جوانان ، زنان ، دانشجویان و فعالان سیاسی و مدنی در داخل و خارج کشور مؤید این ادعاست که جوانه امید وآگاهی در دلهای مردم این سرزمین زنده است و مدتهاست کسی راه فردای ایران را در لابلای صفحات کیهان جستجو نمی کند. بنابراین شاید لازم است بیش از آوردن استدلال و نقد “ما قال” که پیش از این بارها و بارها و بارها از سوی بسیاری دیگر نوشته و آزموده شده است ، صفحات کیهان را به کناری بگذاریم و در جواب تحلیل ها و حرف های تکراری کیهان و حسین شریعتمداری بگوییم: ” شب به خیر آقای شریعتمداری … گاهی از پنجره کیهان نگاهی هم به بیرون بیندازید.»



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

۲ پاسخ به “انتشار شماره چهارم نشریه اینترنتی «خرداد»”

  1. Matlab Khordad گفت:

    https://www.facebook.com/Khordadweekly#
    نشانی فیس بوک خرداد

  2. Matlab Khordad گفت:

    صفحه فیس بوک نشریه خرداد
    https://www.facebook.com/Khordadweekly