سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » ۴۵ میلیون ایرانی از چاقی رنج می برند؟!...

۴۵ میلیون ایرانی از چاقی رنج می برند؟!

چکیده :در کنگره علمی بررسی چاقی در کشور که سال گذشته برگزار شد، عنوان گردید که 25 میلیون نفر از ایرانیان از چاقی رنج می برند، این در حالی است که در این گزارش ادعا شده که 45 میلیون ایرانی دچار اضافه وزن یا چاقی هستند، یعنی 60 درصد از هموطنان‌مان هر روز صبح که از خواب بیدار می‌شوند سنگینی اضافه وزن را بر پاهای خود می‌کشند....


در حالی که با گرانی بیش از حد کالاهای ضروری و افزایش افرادی که زیر خط فقر زندگی می کنند، امروز رسانه ها به انتشار مقاله ای با عنوان آمارها نگران کننده است! کردند.

در کنگره علمی بررسی چاقی در کشور که سال گذشته برگزار شد، عنوان گردید که ۲۵ میلیون نفر از ایرانیان از چاقی رنج می برند، این در حالی است که در این گزارش ادعا شده که ۴۵ میلیون ایرانی دچار اضافه وزن یا چاقی هستند، یعنی ۶۰ درصد از هموطنان‌مان هر روز صبح که از خواب بیدار می‌شوند سنگینی اضافه وزن را بر پاهای خود می‌کشند.

رئیس انجمن علمی غذا و تغذیه حامی سلامت ایران از گستردگی سوء تغذیه در کشور خبر داده و گفته است: تنها ۲۰ درصد مردم ایران با دریافت مواد غذایی، نیاز بدنشان تأمین می‌شود و بقیه به دلیل تغذیه نادرست دچار سوء تغذیه هستند.

در ادامه این گزارش آمده است: داروهای کاهش قند و چربی خون می‌خورند یا حتی برای لاغری دست به دامان قرص‌ها و کمربندهای لاغری می‌شوند. با نگاهی به آمار سکته‌ها و انواع سرطان به عنوان عوامل مهم مرگ و میر در کشور، بازهم می‌توان ردپای چاقی را مشاهده کرد.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.