سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » احضار بهزاد عرب گل برای اجرای حکم ۴ سال زندان...

احضار بهزاد عرب گل برای اجرای حکم ۴ سال زندان

چکیده :بهزاد عربگل از بازداشت شدگان مربوط به عاشورا ، از سوی قاضی صلواتی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ۶ سال حبس تعزیری در مرحله بدوی محکوم شده بود. ...


بهزاد عرب گل، از دستگیر شدگان عاشورای ۱۳۸۸ ، در پی احضار به دادستانی شهید مقدس اوین، مطلع شد که حکم ۴ سال زندانش قطعی شده و تا ۱۵ شهریور ماه فرصت دارد خود را به زندان اوین معرفی کند.

به گزارش ندای سبز آزادی بهزاد عربگل از بازداشت شدگان مربوط به عاشورا ، از سوی قاضی صلواتی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ۶ سال حبس تعزیری در مرحله بدوی محکوم شده بود.

اگرچه اداره آگاهی ناجا در چهره نگاری های انجام شده، تصویر منسوب به عرب گل را تایید نکرده و همچنین او اعتراف مکتوبی نداشت، اما قاضی صلواتی وی را در دادگاه بدوی به ۶ سال حبس تعزیری محکوم کرد.

عربگل پیش از این بیش از ۶ ماه در بازداشت به سر برده که بیش از ۵۰ روز آن در سلول انفرادی بود. وی کارگر ساختمانی، متاهل و دارای دو فرزند خردسال ۲٫۵ ساله و ۵ ساله دختر و پسر است.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

یک پاسخ به “احضار بهزاد عرب گل برای اجرای حکم ۴ سال زندان”

  1. ناشناس گفت:

    از یک طرف ازاد می کنندو از طرف دیگر می گیرند رژیم استبدادی باید روزگارش را با سرکوب و زندانی کردن و کشتار بگذراند