سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » پیام تسلیت آیت‌الله دستغیب به مردم آذربایجان/ جمع‌آوری الکترونیک کمک نقدی به زلز...

پیام تسلیت آیت‌الله دستغیب به مردم آذربایجان/ جمع‌آوری الکترونیک کمک نقدی به زلزله‌زدگان از سوی دفتر آیت‌الله صانعی

چکیده :آیت الله دستغیب در پیامی ضمن تسلیت به مصیبت دیدگان در زلزله اخیر آذربایجان شرقی، از درگاه خداوند برای مصدومین این واقعه شفای عاجل درخواست کرد و از عموم مومنین خواست که در حدّ توان خویش به یاری آسیب دیدگان بشتابند. دفتر آیت الله صانعی هم اعلام کرده که علاقه مندان می توان کمک های خود به زلزله زدگان را به صورت غیر حضوری و از طریق پرداخت الکترونیک به دفتر این مرجع تقلید برسانند تا صرف کمک به زلزله زدگان آذربایجان شرقی شود....


آیت الله دستغیب در پیامی ضمن تسلیت به مصیبت دیدگان در زلزله اخیر آذربایجان شرقی، از درگاه خداوند برای مصدومین این واقعه شفای عاجل درخواست کرد و از عموم مومنین خواست که در حدّ توان خویش به یاری آسیب دیدگان بشتابند.

در همین حال دفتر آیت الله صانعی هم اعلام کرده که علاقه مندان می توان کمک های خود به زلزله زدگان را به صورت غیر حضوری و از طریق پرداخت الکترونیک به دفتر این مرجع تقلید برسانند تا صرف کمک به زلزله زدگان آذربایجان شرقی شود.

در این صفحه امکان پرداخت الکترونیک کمک های نقدی از طریق کارت های بانکی عضو شبکه شتاب وجود دارد. در همین پایگاه اطلاع رسانی هم اعلام شده در صورتی که پرداخت اینترنتی از طریق سایت با مشکل مواجه شود، می توان از طرق این شماره حساب ها برای رساندن کمک های نقدی به دفتر این مرجع تلید مردمی اقدام کرد:
شماره حساب : ۹۰۰۱۷۰۰۸۹۴۲۹۲۷
شماره شبا: ۲۱۰۵۶۰۹۰۰۱۷۰۰۰۰۸۹۴۲۹۲۰۰۷ IR
شماره کارت: ۲۹۲۲ – ۰۸۹۴ – ۸۶۱۹ – ۶۲۱۹
نزد بانک سامان شعبه قم کد۹۰۰۱ به نام حضرت آیت الله العظمی صانعی

پیش از این هم آیت االله وحید خراسانی و آیت الله بیات زنجانی برای دریافت کمک های مردمی به زلزله زدگان اعلام آمادگی کرده بودند. هر دوی این مراجع مردمی هم در دو روز اخیر گروه هایی را برای رساندن کمک به مناطق زلزله زده اعزام کرده اند. همچنین این مراجع و آیت الله موسوی اردبیلی در پیام های تسلیت خود اعلام کرده بودند که می توان زکات فطره را نیز به آسیب دیدگان زلزله پرداخت کرد.

متن پیام آیت الله دستغیب که در وب سایت حدیث سرو منتشر شده، بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ بَشِّرِ الصَّابِرینَ الَّذینَ إِذا أَصابَتْهُمْ مُصیبَهٌ قالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ

اینجانب این مصیبت وارده به هموطنان عزیز در استان آذربایجان شرقی را تسلیت گفته و برای مرحومین این حادثه جانگداز از خداوند متعال طلب رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل خواستارم. همچنین از درگاه خداوند برای مصدومین این واقعه شفای عاجل درخواست می نمایم و از عموم مومنین می خواهم که در حدّ توان خویش به یاری آسیب دیدگان بشتابند.

سید علی محمد دستغیب

۹۱/۵/۲۳



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

۵ پاسخ به “پیام تسلیت آیت‌الله دستغیب به مردم آذربایجان/ جمع‌آوری الکترونیک کمک نقدی به زلزله‌زدگان از سوی دفتر آیت‌الله صانعی”

  1. ازهلند گفت:

    دودبرشرف وازادی ایت الله دستغیب ای کاش میشدازنزدیک ایشان راببینم وبرپاودست ایشان بوسه میزدم

  2. زهرا گفت:

    مردفقط خودش والسلام

  3. Abas گفت:

    پس سلطان کجاست؟

  4. ناشناس گفت:

    ما هم به مردم ایران و به ویژه به بازماند گان زلزله . غم جان گداز از دست دادن عزیزانشان را تسلیت می گوئیم و انزجار خودمان را از صدا و سیما
    و رسانه هائی چون کیهان و رسالت که با پول بیت المال اداره می شوند و در خدمت استبداد و جهل هستند اعلام می داریم

  5. کامبیز گفت:

    درودوصددرودبرایت الله دستغیب ومرگ برمخالفهاش مانندمحمدهادی برزگریعنی باباشم ازشهدای مسچدقباست