سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic

ترخیص ۲۷ هزار تن گوشت از گمرگ

چکیده :مدير ثبت سفارش سازمان توسعه‌ تجارت ايران از آزادسازي 27 هزار تن گوشت موجود در گمرك و واردات دام زنده از افغانستان و پاكستان خبر داد....


مدیر ثبت سفارش سازمان توسعه‌ تجارت ایران از آزادسازی ۲۷ هزار تن گوشت موجود در گمرک و واردات دام زنده از افغانستان و پاکستان خبر داد.

ساسان خدایی در مورد واردات گوشت عنوان کرد: وزارت جهاد کشاورزی انعطاف‌پذیری از خود نشان داده و با توجه به این‌که قیمت گوشت مقداری افزایش یافته بود، اجازه داد کالاهای موجود در گمرک ایران وارد کشور شوند.

به گزارش ایسنا، وی اظهار کرد: فعلا که گوشت با مجوز معتبر دامپزشکی و ارائه‌ آن وارد می‌شود و هر زمان که بخواهند دیگر وارداتی انجام نشود، می‌توانند در این مورد اقدام کنند.

خدایی همچنین افزود: در حال حاضر عمدتا همان میزان گوشتی است که در گمرک موجود بود و رئیس کل گمرک ایران آن را ۲۷ هزار تن اعلام کرده است.

وی بار دیگر یادآور شد که گوشت‌های وارد‌شده به کشور طی روزهای اخیر از محل کالاهای وارد‌ شده به گمرک بوده است که تا پیش از این اجازه عرضه نداشتند.

مدیر ثبت سفارش سازمان توسعه‌ تجارت ایران در مورد واردات دام زنده نیز بیان کرد: ضوابط واردات دام زنده به مانند واردات گوشت است، منتها پس از وارد‌ شدن دام زنده از مرز‌های شرقی کشور، طی مدتی قرنطینه می‌شوند و پس از این، کار کشتار و عرضه‌ گوشت آن‌ها انجام می‌شود.

وی این واردات را طبق مصوبه کارگروه تنظیم بازار و مبدا واردات دام‌های زنده را کشور‌های افغانستان و پاکستان ذکر کرد.

خدایی در پایان متذکر شد: طبق ماده ۱۶ قانون بهره‌وری کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی این اختیار را دارد تا زمانی که نیاز باشد، اجازه دهد واردات گوشت و دام زنده انجام شود.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.