سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » سیدهادی خامنه ای: با صبر و توکل، تلخی و سختی این روزها می‌گذرد...
» دیدار دبیرکل مجمع نیروهای خط امام با خانواده میرحسین و رهنورد

سیدهادی خامنه ای: با صبر و توکل، تلخی و سختی این روزها می‌گذرد

چکیده :حجت الاسلام و المسلمین سیدهادی خامنه ای مواضع مهندس موسوی در ایام انتخابات را سندی ماندگار در بیان کاستی های موجود و چشم انداز آینده دانست و گفت :مباحثی که در ایام انتخابات مطرح شد، همگی کارشناسانه و حاکی از تسلط آقای موسوی به حوزه های مختلف فرهنگی، سیاسی و اقتصادی بود....


حجت الاسلام والمسلمین سید هادی خامنه ای با فرزندان میر حسین موسوی دیدار کرد. این دیدار با حضور فرزندان و سایر اعضای خانواده مهندس میر حسین موسوی و دکتر زهرا رهنورد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار کلمه، سید هادی خامنه ای با گرامیداشت یاد مرحوم حاج میر عباس موسوی و عرض تسلیت درگذشت عموی میرحسین موسوی گفت: مرحوم حاج میرعباس و برادرشان حاج میر اسماعیل (پدر میرحسین) از تجار و بازرگانان متدین و خیر تهران بودند که به واسطۀ نسبت فامیلی با خانوادۀ ما معمولا در سفرهایی که به مشهد داشتند و به دیدار پدرما می آمدند یا سفرهایی که ما به تهران داشتیم آنها را می دیدیم و خاطرات بسیار شیرینی از هر دو نفر داریم.

وی افزود: اعضای این خانواده به رغم برخورداری از امکان مادی همواره تلاش کردند با حفظ اصالت های فرهنگی و دینی از زندگی تجملاتی و تشریفاتی رویگردان باشند و سطح زندگی خود را هم سطح مردم عادی قرار داده و در امور خیریه و عام المنفعه فعال باشند.

دبیرکل مجمع نیروهای خط امام افزود: به یاد دارم از ۵۰ سال قبل که گاهی به حجرۀ مرحوم حاج میراسماعیل می رفتم، کتاب های دینی و مذهبی هم در آنجا مشاهده می شد. و پیدا بود که در محیط کار از مطالعه غافل نیست. جالب این که چاپ اول تفسیر المیزان در محل کار ایشان وجود داشت و از همین مساله می شد عمق نگاه فرهنگی آن مرحوم را دید.

وی با اشاره به خاطره ای از دیدار با میرحسین موسوی گفت: وقتی در سال ۵۶ از زندان آزاد شدم، پس از چند سال که آقای میرحسین را ندیده بودم، ایشان تماس گرفت و دعوت کرد که به منزلشان بروم. اتفاقا تعدادی از نیروهای سیاسی و مبارز را هم ایشان به این میهمانی دعوت کرده بود. آن جلسه و مباحث مطرح در آن از خاطرات فراموش نشدنی من از آن روزهاست.

این نمایندۀ سابق مجلس با اشاره به خدمات میرحسین موسوی در سال های جنگ تحمیلی گفت: ادارۀ کشور در آن سال ها کاری استثنایی بود که شاید از عهدۀ کسی غیر از میرحسین برنمی آمد.

این روحانی اصلاح طلب با تاکید بر توان مدیریتی، اجرایی و تخصصی میرحسین افزود: آقای موسوی همواره نگاهی همه جانبه به امور داشت و در بسیاری از مواقع از حق خود نیز می گذشت و همین توان و تعهد بود که موجب رضایت و اعتماد امام می شد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدهادی خامنه ای مواضع مهندس موسوی در ایام انتخابات را سندی ماندگار در بیان کاستی های موجود و چشم انداز آینده دانست و گفت :مباحثی که در ایام انتخابات مطرح شد، همگی کارشناسانه و حاکی از تسلط آقای موسوی به حوزه های مختلف فرهنگی، سیاسی و اقتصادی بود.

وی با اظهار خرسندی از این دیدار گفت به هر میزان اهداف بزرگتر و متعالی تر باشد زحمات و سختی ها برای رسیدن به این اهداف نیز بیشتر است. جمع شما فرزندان و این خانواده اهل علم و فضل و هنر هستید و ان شاء الله این ایام را با صبوری و توکل بر خدا پشت سر خواهید گذارد. من امیدوارم تلخی ها و سختی های این روزها هر چه زودتر با آزادی آقایان موسوی و کروبی و خانم رهنورد به شیرینی مبدل گردد.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.