سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » هادی خامنه‌ای: اگر آگاهی بیشتر شود، نمی‌توانند مردم را فریب دهند...
» انتقاد دبیرکل مجمع نیروهای خط امام از فضای دروغ و تهمت

هادی خامنه‌ای: اگر آگاهی بیشتر شود، نمی‌توانند مردم را فریب دهند

چکیده :عده‌ای می‌خواهند جامعه ‌را با اطلاعات غلط و یا سطحی به سمت و سویی که مایل‌اند هدایت کنند و در چنین شرایطی از دروغ و تهمت بیش از هر چیز دیگر استفاده می‌‌شود. اگر عمق آگاهی و اطلاعات جامعه بیشتر شود، نمی‌توان مردم را فریب داد و چنین جامعه‌ای اسیر احساسات و جریانات زودگذر و انحرافی نخواهد...


جمعی از اعضای جوانان و دانشجویان مجمع نیروهای خط امام با حجت‌الاسلام و المسلمین سیدهادی خامنه‌ای دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار کلمه، حجت‌الاسلام و المسلمین سید هادی خامنه‌ای در ابتدای این نشست ضمن ابراز خرسندی از دیدار جمع حاضر بر ضرورت استفاده از نشاط دوران جوانی تأکید کرد و افزود: تا می‌توانید بر دانش و آگاهی خود بیافزایید و هیچگاه به داشته‌های فعلی اکتفا نکنید.

دبیرکل مجمع نیروهای خط امام گفت: با آنکه ابزارها و روش‌های اطلاع‌رسانی و ارتقای دانش، تنوع و گسترش زیادی یافته اما به هیچ‌وجه اهمیت کتاب و کتابخوانی کاسته نشده است. لذا تلاش کنید با داشتن سیر مطالعاتی کتاب‌های مفید، به دانش و بینش خود عمق ببخشید.

وی افزود: گاهی احساس می‌شود عده‌ای می‌خواهند جامعه ‌را با اطلاعات غلط و یا سطحی به سمت و سویی که مایل‌اند هدایت کنند و در چنین شرایطی از دروغ و تهمت بیش از هر چیز دیگر استفاده می‌‌شود.

وی با اشاره به ضرورت عمق بخشیدن به مطالعات و اطلاعات مردم گفت: اگر عمق آگاهی و اطلاعات جامعه بیشتر شود، نمی‌توان مردم را فریب داد و چنین جامعه‌ای اسیر احساسات و جریانات زودگذر و انحرافی نخواهد شد. به همین دلیل معتقدم ماندگارترین و اثرگذارترین فعالیت، فعالیت فرهنگی است و همانطور که در انقلاب اسلامی تمام نیروهای سیاسی و مبارز یا از نیروهای فرهنگی بوده‌اند یا فعالیت خود را در بستر کار فکری و فرهنگی سامان می‌دادند.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدهادی خامنه‌ای در پاسخ به سوالی پیرامون نحوه برخورد اصلاح‌طلبان با انتخابات سال آینده مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح‌طلبان مجموعه‌ای هستند که اکثریت جامعه را نمایندگی می‌کنند و این اکثریت نمی‌تواند نسبت به آنچه در جامعه ‌می‌گذرد، بی‌تفاوت باشد.

سیدهادی خامنه‌ای با اشاره به سخنان برخی از چهره‌های سیاسی جریان حاکم افزود: هیچ کس نمی‌تواند بگوید اصلاح‌طلبان حق شرکت در انتخابات را دارند یا ندارند. حقوق اساسی و آزادی‌های قانونی مردم را هیچ کس نمی‌تواند سلب کند.

ایشان افزود: اصلاح‌طلبان جریانی در متن جامعه هستند و مشروعیت خود را از رأی و نظر و خواسته‌های مردم گرفته‌اند.

دبیرکل نیروهای خط امام خاطر نشان کرد: البته هنوز زمان زیادی تا انتخابات باقی است و نمی‌توان موضع قطعی در مورد حضور و نحوه آن در انتخابات از هم اکنون اعلام کرد. باید منتظر ماند و شرایط را مورد بررسی قرار داد. از سوی دیگر تشکیلات ما عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات است و بایستی به آنچه در این شورا اتخاذ می‌شود عمل کنیم.

سیدهادی خامنه‌ای در پایان گفت: فکر کردن به انتخابات، مشورت با دوستان و هم‌فکران و گفت‌وگو با سایر جریانات هیچ اشکالی ندارد، به هر حال انتخابات یک موضوع مهم و چند وجهی است که از جهات مختلف می‌توان به آن پرداخت. اما تصمیم نهایی را نمی‌توان از اکنون اتخاذ کرد.

در ابتدای این دیدار تنی چند از دانشجویان مجمع نیروهای خط امام به ایراد سخن و نظرات خویش پرداختند.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

۳۱ پاسخ به “هادی خامنه‌ای: اگر آگاهی بیشتر شود، نمی‌توانند مردم را فریب دهند”

  1. ناشناس گفت:

    کحایی سید خیلی وقته نیستی دلم برای حیات نو تنگ شده تو را خدا با تون شجا عتت بیا و به مردم کمک کن

  2. محمد امی گفت:

    به نام خدا
    سلام
    چطور است که نزدیکان و خویشان آقای …. اکثرا اصلاح طلب هستند ؟ آقای … را میشناسند که با عقایدش همراه نمیشوند و یا دلیل دیگری دارد؟

  3. ناشناس گفت:

    دوستت داریم چون پشت به قدرت کرده ای برای مردم دوستت دا رم

  4. ali گفت:

    in 2 ta dadash cheghad shabi haman ???!!!:)

  5. علی گفت:

    آقا یه پیشنهاد : از این به بعد تو کامنت ها واضحا از میر حسین بخواهیم که یه تاریخ یا یه راهی برای خودنمایی ما سبزها بزاره ….
    شنیدم میرحسین کامنت ها رو میخونه ….. خود ما باید از میر بخواهیم …(هماهنگ باشیدplz)

  6. sfc گفت:

    به بزرگان اصلاح طلب توصیه می کنم که سکوت حداکثری و اظهار نظر حداقلی را در دستور کار قرار دهند چرا که برخی از مهمترین حرفهای ایشان از سوی افرادی که بر رویشان حساسیتی نیست یا حساسیت کمتری روی آنها وجود دارد مطرح می شود و در آینده نیز بیش از این مطرح خواهد شد.

  7. سرباز میرحسین ********* دارای بیشترین ستاره نظامی - سیاسی گفت:

    زنده باشی سید که هم تو خامنه ای هستی و هم میرحسین موسوی خامنه

  8. سبز گفت:

    ایول بابا راست می گی! چه خوب که ایشون نظرات رو می خوانند خوشحال شدم

  9. ص گفت:

    از آنجایی که آقای هادی خامنه ای برادر … هست و امکان برخورد امنیتی باهاش بعید بنظر میرسه انتظار میرفت توی این مدت که ظلم و جنایت رو میدید خیلی قاطعانه و سریع صحبت کنند نه اینکه غیبشون بزنه و بعد از این مدت طولانی بیاد و هیچیم نگه

  10. سبز راست قامت گفت:

    هر کی اصلاح طلبه با ملته وما هم دوستش داریم یه عا________________________________________________________لمه.

  11. رضا گفت:

    آقای موسوی عزیز .
    اگر نگاهی به بودجه نهادهای امنیتی و بسیج بیندازید حتما متوجه می شوید که چه ثروت و امکانات عظیمی برای سازماندهی سرکوب در حال تدارک است شما را به اعتقاداتتان قسم زودتر روز خشم ما را اعلام کنید .فقط فراعنه فرصت را از دست نمی دهند ما نیز فاصله زیادی با تبدیل به کره شمالی نداریم .

  12. تنها گفت:

    سلام
    آیا واقعا ایشون برادر آقای خامنه ای رهبر هستند

  13. سبزینه گفت:

    آقای موسوی یک راه حل عملی ارائه بدید لطفا.

  14. deleted گفت:

    به نظر من سید هادی میتونه با حمایت جنبش سبز از قائده هرم و افراد نزدیک به راس به عنوان یک فرد تاثیر گذار در مراحل رشد وگسترش دموکراسی خواهی ما باشه! ایشان ابزار های خوبی در دست دارند تا دریچه های سد میان مردم و حکومت را باز کنند. وشاید بشود از طریق مسالمت آمیزتر ومصلحانه تر از این مرحله گذر کرد!
    من ال… توفیق
    ما بیشماریم

  15. ناشناس گفت:

    آگاهی را بخوانید … همکاری رسانه های غربی … بخوانید برگرداندن کشور دست امثال هاشمی … بخوانید غارت … بخوانید فروش خاک کشور به بیگانه .

  16. ناشناس گفت:

    بابا سید نیستی می دونم با تو هم خوب نیستنند خوب این هم خودش یه مزیته . دوست داریم سما و همه اصلاح طلبان رو

  17. صادق گفت:

    درود بر اصولگرایِ اصلاح طلب.
    دوستان، نیاز کشور به افرادی است که اولا در اصول پایبند نظام ولایت فقیه باشند و ثانیاً به فکر اصلاح حال مردم
    این فکر تفرقه آمیز باید از میان مسئولین و مردم از بین بره. ما سبزها که می گیم در خط اول روشنفکرها هستیم باید بیش از همه مراقب عدم ایجاد تفرقه باشیم.
    به امید سربلندی اسلام در کشور عزیزمان ایران

  18. doodoo گفت:

    سید تا آخرین قطره پشتتیم ….

  19. ناشناس گفت:

    هرگونه شرکت اصلاح طلبان و سبزها در هر انتخابات پیش رو محکوم و خائنانه است. حداقل حرمت خونهایی که ریخته شده رو نگه دارین و از انتخابات و شرکت احتمالی در اون حرف نزنین. مگه شهدای بعد انتخابات به خاطر همین انتخاباتهای فرمایشی شهید نشدن. حالا که اصولگرایان به بن بست و اختلاف رسیدن و در حال دعوا با هم هستن، اصلاح طلبا نباید خودشون رو قاطی کنن. حتی اگه همه ی کاندیداهای اصلاح طلب( حتی تندروهای اصلاح طلب) تأیید صلاحیت بشن هم نباید شرکت کرد. مگه یادتون رفته که اصلاح طلبا زمانی مجلس و ریاست جمهوری رو داشتن؟ چیکار تونستن بکنن؟ نهادهای اصلی قدرت مگه می ذارن که کاری انجام بشه؟ مشکل جای دیگه ای هست. دور بمونین از بحثهای مسخره ی انتخابات. ما دیگه بحثمون از انتخابات فراتر رفته و نباید به عقب برگردیم.

  20. زنده باد سبز گفت:

    ببخشید ایشون برادر ناتنی رهبر هستند یا برادر خوانده هستند؟

  21. ناشناس گفت:

    آقای هادی خامنه ای برادر واقعی رهبر هستند

  22. علی گفت:

    سلام
    موضع ما همان موضع آقای خاتمی است . ما به هیچ عنوان در هیچ انتخاباتی شرمت نمی کنیم تا تمامی گفته های سید اصلاحات عملی شود

  23. علی گفت:

    سئوالی دارم. چه کسی باید بمردم آگاهی بدهد؟ و چه کسانی و چه نهادی است که شب و روز حرفها و مطالب آگاهی کش و اسحماری به جامعه تزریق میکنند؟ پیشنهاد میکنم که حضرتشان یکبار دیگر کتاب “مذهب علیه مذهب” زنده یاد دکتر شریعتی را مطالعه بفرمایند.

  24. محمد ق.مشهد گفت:

    سال ۵۸ بود که قبلا من سرباز بودم وبه دستور اقای خمینی از ارتش فرار کرده بودم وبعد به کمیته مردمی در ان زمان در مشهد پیوسته بودم
    یک جوان نوزده ساله بودم .اقای سید علی خامنه ای (رهبر )در شورای انقلاب بودند ونماینده امام در ارتش اگر اشتباه نکنم .به هر صورت هرگاه
    ایشان به مشهد می امدند.من وگاهی دیگران محافظ ایشان بودیم .یادم هست که در خیابان خاکی مشهد شب ها به خانه هادی اقاخامنه ای می امدیم وبه
    اتفاق سید علی اقا (رهبر)وهمان جا می خوابیدیم .وگاهی بحث هائ در باره مسائل روز با هادی اقا یا علی اقا(رهبر)می کردیم ودرست به
    یاد دارم که اولین جلسه حزب جمهوری اسلامی خراسان بزرگ در همین منزل هادی اقا خامنه ای برگذار گردید که ان روز همه در باره حزب نظر –
    میدادند جز علی اقای خامنه ای چونکه به شدت دندان درد بودند .وهادی اقا صبحها نان سنگک وپنیر می گرفت میخوردیم وبه بحث ها هم چنان ادامه می دادیم .اما امروز در شگفت هستم که افرادی پیرامون علی اقا (رهبری)جمع شده وایشان را به اسمانها منسوب کرده اند ودر تماس با امام زمان وبا زمینیان حتی بادوستانو نزدیکان اقای خمینی تماسشان را قطع کرده با امثال ما پائینی ها که هیچ ..ان اقا سید علی خوب بود که در بحث ما پائینی ها شرکت می کرد.. نه مداحان شعر گو ..یادش به خیر…

  25. ناشناس گفت:

    اقای خامنه ای تازه احساس می شود … ما مرد می خواهیم نه نامرد … نامرد زیاده …

  26. ناشناس گفت:

    بر خلاف اکثریت، من هم معتقدم روند آرام فعلی شکنندگی اقتدارگرایان رو بیشتر میکنه ، رفتن به طرف کارهای خیابانی وارد شدن و بازی کردن در زمینی هست که بیش از یک ساله دارند آماده ش میکنند.

    ازونجایی که ادامه این آرامش همچنانکه بودجه حفظ آمادگیشون رو کم میکنه، اجازه تأمل و ریزش به نیروهاشون هم میده، ادامه روند آگاه سازی بهترین گزینه ایست که وجود داره

  27. ناشناس گفت:

    خسته ام از نا آگاهی .. خسته ام از شک .. از گمراهی .. روزی همه چیز رو خواهم فهمید.. همه ی حقایق رو ، به امید اون روز

  28. nima گفت:

    ma.montazere.roooze.khashmiim

  29. reza az tahe donya گفت:

    vaghean beine do baradar in hame fargh hast

  30. جانباز گفت:

    سلام بر همه آزادیخواهان در هر لباس و مسلک و اسم و قبیله و خاندانی . چرا بعضی دوستان شک دارند که ایشان برادر رهبر باشند اینکه چیز عجیبی نیست انسان حق طلب و وارسته و آزاده و مستقل به دنبال اندیشه های خود حرکت می کند وانگهی آقا سید هادی از ابتدای شکل گیری تشکلهای اصلاح طلب همیشه استوار و ثابت قدم در کنار ملت آزاده و فهیم و اصلاح طلب ایران بوده و خواهند بود . من در یکی از شهرهای کوچک هرمزگان زندگی میکنم خوب یادم است که آقا سید هادی برای سخنرانی پیرامون کاندیداتوری آقای خاتمی به شهر ما تشریف آوردند ولی عده ای انحصار طلب راستی از ورود ایشان به تنها مسجد شهر جلوگیری نمودند لاجرم جوانان شهر در میدان اصلی جایگاهی برای سخنرانی ایشان ترتیب دادند. ایشان را به عنوان انسان وارسته و آزادیخواه میستایم و برایشان آرزوی سلامتی و بهروزی دارم.