سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » نماینده گرمسار: پروژه‌هایی از دور اول و دوم سفرهای استانی داریم که هنوز شروع هم نش...

نماینده گرمسار: پروژه‌هایی از دور اول و دوم سفرهای استانی داریم که هنوز شروع هم نشده‌اند

چکیده :پروژه‌هایی از دور اول و دوم سفرهای استانی هیأت دولت به استان سمنان و در شهرستان گرمسار داشته‌ایم كه هنوز شروع نشده‌اند كه حتی اگر همین امروز هم بودجه آنها را پرداخت كنند اتفاق خاصی روی نخواهد داد و امسال به هیچ نتیجه‌ای نخواهند...


عبدالرضا ترابی، نماینده گرمسار، در ارزیابی سفرهای استانی دولت معتقد است که این سفرها، مصوبات پرثمری داشته که اجرا نمی‌شود! و یا ساخت و تکمیل آنها بیش از حد تصور زمان می‌برد.

این نماینده در گفت و گویی با نشریه کویر که در خانه ملت منعکس شده، درباره درصد اجرایی شدن و به بهره‌برداری رسیدن مصوبات استانی دولت، گفته است: پروژه‌هایی از دور اول و دوم سفرهای استانی هیأت دولت به استان سمنان و در شهرستان گرمسار داشته‌ایم که هنوز شروع نشده‌اند که حتی اگر همین امروز هم بودجه آنها را پرداخت کنند اتفاق خاصی روی نخواهد داد و امسال به هیچ نتیجه‌ای نخواهند رسید.

وی می‌افزاید: به عنوان مثال از سفر اول هیأت دولت به استان پروژه‌های راه‌آهن و جاده بادرود به کاشان را داریم که هنوز تکمیل نشده‌اند. همچنین پروژه احداث دانشکده پیراپزشکی با وجود اختصاص ساختمان هنوز انجام نشده است، البته قول گرفته‌ایم که حداکثر تا بهمن ماه امسال پذیرش دانشجوی آن آغاز شود. غیر از این موارد پالایشگاه نفت گرمسار هم هنوز اجرایی نشده است.

این نماینده همچنین می‌گوید: نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را هم داریم که هنوز اجرایی نشده در صورتی که همین پروژه با بودجه دولتی در شهرهای دیگر استان مانند شاهرود و سمنان به انجام رسیده است. البته طرح آنها نیز مشابه پروژه گرمسار بوده است اما آنها این پروژه را از بخش خصوصی به دولتی انتقال دادند که در حال حاضر این پروژه در شهرستان‌های یاد شده در حال اجراست. در گرمسار هم دولت می‌تواند این کار را انجام دهد و برای سفر سوم هم ما پیشنهاد جدی این موضوع را داریم که این نیروگاه توسط دولت انجام شود.

نماینده گرمسار همچنین ادامه می‌دهد: البته برخی از پروژه‌ها هم آغاز شده‌اند اما از آن رو که اعتبارات آنها پرداخت نشده از برنامه زمانبندی عقب هستند. البته ما هم تقریباً هر روز با سازمان مدیریت در تماس هستیم تا بتوانیم بودجه‌ها را بگیریم. برخی از این موارد نیز پروژه‌هایی هستند که از دوره هفتم مجلس در دست پیگیری داریم که نه تنها برای شهرستان بلکه در سطح ملی می‌توانند مفید باشند.

این نماینده تصریح می‌کند: البته برخی از پروژه‌های مصوب را هم از سفر دوم هیأت‌دولت به استان داشتیم که باید اجرایی می‌شدند اما با وجود گذشت بیش از ۱۰ ماه از سال هنوز بودجه آنها پرداخت نشده و به همین دلیل اجرایی نشده‌اند. برخی از پروژه‌های جاده‌ای مانند جاده قصر بهرام‌گور از گرمسار به سیمین دشت و فیروزکوه یا پروژه مترو روباز تهران به گرمسار که جزو مصوبات دور اول سفر هیأت دولت است هنوز اجرایی نشده‌اند. به عنوان مثال اعتبار مصوب برای پروژه مترو روباز تهران به گرمسار ۱۰۰ میلیارد تومان بوده است که در سالجاری حدود ۸ میلیارد آن پرداخت شده است. همین موضوع اجرا و بهره‌برداری از این پروژه را برای سال‌های متمادی عقب خواهد انداخت. اینها پروژه‌های خاصی هستند که نیاز به اعتبارات خاص هم دارند.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.