سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » سبزهای گمنام /تقلیل حکم نظام حسن پور از زندانیان حوادث پس از انتخابات...

سبزهای گمنام /تقلیل حکم نظام حسن پور از زندانیان حوادث پس از انتخابات

چکیده :نظام حسن پور از اهالی کوهدشت لرستان است و در یکی از واحدهای دانشگاه آزاد استان لرستان مشغول به تحصیل بود. وی به دلیل مشکلات شدید مالی مجبور به ترک دانشگاه و مهاجرت به تهران شد و در این شهر به عنوان کارگر ساده مشغول به کار...


حکم شش سال حبس تعزیری نظام حسن پور از بازداشت شدگان حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری به دو سال کاهش یافت .

به گزارش کلمه، نظام حسن پور، از شهروندان معترض به نتیجه انتخابات که اکنون در بند ۳۵۰ زندان اوین به سر می برد تنها بر اساس عکسی که گفته می شود در روز عاشورا از وی گرفته شده توسط ریاست شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب، قاضی مقیسه محکوم به شش سال حبس تعزیری شده بود .حکمی که بر اساس اظهارات او و همینطور محتویات پرونده اش هیچ مدرک قانونی برای اثبات آن وجود نداشت . این حکم سرانجام پس از ماه ها به دو سال زندان کاهش یافت.

نظام حسن پور از اهالی کوهدشت لرستان است و در یکی از واحدهای دانشگاه آزاد استان لرستان مشغول به تحصیل بود. وی به دلیل مشکلات شدید مالی مجبور به ترک دانشگاه و مهاجرت به تهران شد و در این شهر به عنوان کارگر ساده مشغول به کار شد.

نطام حسن پور اکنون در حالی در زندان اوین به سر می برد که تنها نان آور خانه و خواهران و برادرانش محسوب می شود چرا که پدر و مادر او فوت کرده اند .او با این شرایط باید یک سال دیگر در زندان اوین باقی بماند .



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

یک پاسخ به “سبزهای گمنام /تقلیل حکم نظام حسن پور از زندانیان حوادث پس از انتخابات”

  1. حمیدزضا(میکروب) گفت:

    به سایت کلمه:سلام،خسته نباشید.
    چند باری اینو گفتم ولی متاسفانه جوابم را ندادید.
    خواهشن اگه روشی برای کمک مالی به خانواده های این دوستان سبز وجود داره اعلام کنید.میدونم شاید ریسکش بالا باشه،و البته هیچ پیشنهاد و نظزی هم در رابطه با روش این کا ندارم.

    ممنوون-یا حق
    کلمه: دوست عزیز کلمه در حال بررسی بهترین راه برای تحقق این موضوع هست.