سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » مراقب مدح‌گویان قدیم و جدید باشید...

مراقب مدح‌گویان قدیم و جدید باشید

چکیده :دوباره آن راه را نروید. حضرات بزرگوار نگذارند کسی با این سویه رفتاری خود را به آنان برساند. اگر دهان متملقان را باید خاک پاشید، راه رسیدن به روی بازیگران با مفاهیم مقدس را هم باید دیوار...


مسیح مهاجری

دولتی که به اسم امام زمان خواندید و در حقیقت باور به انتظار و ظهور و مهدویت را پایش قربانی کردید نه‌تنها نگاه‌ها را مشتاقانه به سوی مفاهیم مهدوی نبرد که خسارتی سنگین هم به اعتقاد انتظار زد.

دوباره آن راه را نروید. حضرات بزرگوار نگذارند کسی با این سویه رفتاری خود را به آنان برساند. اگر دهان متملقان را باید خاک پاشید، راه رسیدن به روی بازیگران با مفاهیم مقدس را هم باید دیوار کرد.

مراقب کلمات باشیم و آقای رئیسی هم مراقب مدح‌گویان قدیم و جدید باشد که همان بلا را بر سر او نیاورند که بر سر دیگران آوردند. آقای رئیسی به گفته خودشان باید خادمِ جمهور باشند و کارگزار امین جمهوری اسلامی پس می‌توان این خواسته را تصریح کرد که راه بر متملقان و کاسبانِ کلمات ببندند نه آیت‌الله، نه دکتر که سیدابراهیم رئیسی باشند، خادمِ جمهور! شان خدمت به جمهوری که ٢۴٠ هزار شهید داده است، از هر عنوانی بالاتر است.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.