سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic

حاکمان و حکمرانی واژگونه

چکیده : اگر تاکنون نهاد محترم سپاه و نهادهای زیر نظر رهبری در معرض نقد و امر به معروف و نهی از منکر قرار میگرفتند و همه در قبال مسئولیتهای خود پاسخگو بودند آیا این همه دانشمندان هسته ایی توسط عناصر نفوذی ترور می شدند و انفجارهای پی درپی در نطنز و فلان پایگاه موشکی و سقوط هواپیمای اوکراینی صورت می گرفت؟ قطعا خیر....


محمدعلی مشفق

چنین بنظرمیرسد که گویی همه صاحبان قدرت و از جمله جناب دکتر محسن رضایی بصورت یک قرارداد نانوشته کی بود کی بود من نبودم را در همه حوادث تکرار می کنند و معلوم نمی کنند که خاطی و خادم کیست و لذا گویی که شهامت و شجاعت و شرافت انسانی خود رادر راستگویی از دست داده اند و بخاطر منافع ساخت قدرت و بقای خود در قدرت، چشمان خود را بر منافع ملی و میهنی و خسارت ها و دماء انسان ها کاملا بسته و برای حفظ خود در قدرت حاضرنیستند بگویند که چه نهادی و…به آلودگی امنیتی و…مبتلا شده است تا پس از آن اراده ایی پیدا شود و تصمیم به زدودن آلودگی ها بنماید.

نکته دیگر اینکه این آقایان به رهبری هم همه راست ها را نمی گویند. پرسشی که مطرح است اینکه چه نهاد و یا نهادهایی عهده دار حفاظت مراکز هسته ایی بکلی سری کشورند که مخل تاخت و تازاسرائیل غاصب قرارگرفته است؟ مگرعزیزان سپاه عهده دار این مهم نیستند؟ اگر هستند که هستند چرا یک بار سرداران مسئول در این گونه حوادث در معرض سئوال و بازخواست قرار نگرفته و نمی گیرند و با آنها برخورد نمی گردد و چرا فرماندهی محترم سپاه دراین گونه موارد یکبار هم که شده خودشان را مسئول نمی دانند و عذرخواهی از مقام رهبری و ملت نمی کنند ؟درحالیکه فرماندهی کل قوا همواره از این عزیزان تعریف و تمجید کرده و می کنند و کوچک ترین نقدی هم تاکنون برآنها روانداشته و نمی دارند. بطوریکه این عزیزان ظاهرا باورشان شده که هیچ گونه نقص و عیبی ندارند و گویی که تافته جدابافته ایی از دیگر انسان ها و مردم ایران هستند و از کره دیگری آمده اند و معصوم و مبری از خطا هستند و دیگران هستند که همواره خطا دامن آنها را می گیرد و عزیزان هم فرصت نمی کنند خطاهای خود را در آیینه دیگران ببینند. درحالیکه تمامی دستگاه های دولت و حامیان دولت و اندیشه اصلاح طلبی شبانه روز در معرض نقد و جوسازی توسط صداوسیما و حتی بعضی از عزیزان سپاه و……قراردارد.

پرسش دیگر اینکه اگر تاکنون نهاد محترم سپاه و نهادهای زیر نظر رهبری در معرض نقد و امر به معروف و نهی از منکر قرار میگرفتند و همه در قبال مسئولیتهای خود پاسخگو بودند آیا این همه دانشمندان هسته ایی توسط عناصر نفوذی ترور می شدند و انفجارهای پی درپی در نطنز و فلان پایگاه موشکی و سقوط هواپیمای اوکراینی صورت می گرفت؟ قطعا خیر.

حاکمیت باید بداند که اسرائیل استراتژی برخورد با پروژه هسته ایی ایران را همانند عراق زمان صدام دنبال می کند. لذا حکومت باید هوشیارانه تر عمل کند و دست از نابودی اسرائیل که امری ناشدنی است بردارد و بفکر حفاظت از کشور و مراکزهسته ایی و دیگر مراکز حساس دیگر باید بیش از گذشته باشند و مسئولان سپاه هم باید از ملت و رهبری عذرخواهی کنند و مسئولیت این کوتاهی های جبران ناپذیر را بعهده بگیرند و بپذیرند که آلودگی های مورد نظر جناب دکتر رضایی علی الظاهر دامن نهاد اطلاعاتی سپاه را گرفته و باید این نهاد بصورت اساسی از نفوذی ها و خائنانی که ملبس به لباس مقدس سپاه رخنه کرده اند بدون هیچ ملاحظه ایی پاکسازی گردند و خیانت کاران جهت محاکمه بدادگاه معرفی شوند؟

دولت که نمی تواند به این عزیزان از گل نازکتر سخنی بگوید چرا که تشویق و تنبیه نهادهای زیرنظر رهبری، اصولا نسبتی با دولت نگون بخت ندارند و از فرمانده کل قوا هم که نمی توان توضیح خواست و رئیس ستادکل نیروهای مسلح و فرمانده سپاه هم که خودی هستند و مصلحت نیست که این نهاد انقلابی تضعیف شود در حالیکه نقد و پاسخگو کردن سپاه و هر نهاد دیگری بمثابه پاکسازی عوامل بیگانه و مزدور و نهی از این منکر های بزرگ است و تقویت و دفاع از نهاد سپاه است.

دولت و رئیس جمهور هم که به یک سرباز نمی توانند بگویند بالای چشمت ابرو است لذا جناب آقای دکتر روحانی از ناعلاجی مجبورشده اند بدلیل اینکه نمی توانند دست نفوذی ها و ستون پنجم دشمن را که در داخل نهادهای مسئول خانه کرده اند قطع کنند لاجرم میخواهند بجای قطع دست خیانتکاران داخلی، دست بعضی از قدرت ها را بخاطر خیانت رژیم کودک کش اسرائیل قطع کنند که امری ناشدنی و حواله دادن به نسیه است و کسی نیست که بگوید جناب دکتر روحانی بزرگوار و مجموعه حاکمیت باید درب خانه خودتان را محکم‌ ببندید و همسایه ها را دزد نکنید.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.