سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic

آغاز یازدهمین سال حصر و چند نکته

چکیده :آنها که فتنه کردند و هنوز هم دست از فتنه گری بر نمی دارند و آشوبگری را پیشه کرده اند و هر روز گوشه ای از پرونده غارتگری این نوکیسگان افشا می شود آزادند و آنان که چشم فتنه را کور کردند در حصرند. در نظر بگیرید اگر آقای کروبی و مهندس موسوی و رهنورد و دیگرانی چون این رهبران نبودند و همچنان احمدی نژاد و گروهک انحرافی تاخت و تاز می کردند چه بلایی بر سر کشور و انقلاب و اسلام آمده...


علیرضا کفایی

۱- حصر غیر قانونی است، دستور صادر شده بر حصر و اقدام بر آن وجاهت قانونی ندارد و از همین رو ظالمانه است.

۲- حصر غیر دینی است، و در نظامی که داعیه اسلام را دارد، دقیقا برخلاف دستورات دینی افدام به حصر نموده اند، دینی که تاریخ سراغ ندارد؛ پیشوایان آن کسی را در بند و زنجیر و بدتر از اینها حصر قرار داده و یا دستوری بر آن صادر کرده باشند و بالعکس خود آن پیشوایان معصوم، بخاطر دفاع از حقوق مردم و عمل بر پایه اسلام عزیز؛ همیشه در عسر و حرج بوده و به دستور ظالمان عصر خود به زندان افتاده و یا در حصر شده اند و سرانجام هم به شهادت رسیده اند.

۳- در انقلابی که پدید آمد بنا بر آزادی حتی کفار بود و قرار بود هر کس و گروهی بتواند پس از سالها رنج و مبارزه، عقیده خود را آزادانه بیان کند و اکنون که نزدیک به چهار دهه از عمر آن انقلاب می گذرد؛ مخالف که جای خود دارد، موافقین و همراهان انقلاب و یاران و معتمدین امام و کسانی که برای انقلاب مبارزه و در پیش از انقلاب زندان و شکنجه شدند باز هم به زندان می افتند. کسانی چون مهندس میرحسین موسوی و آقای کروبی و خانم رهنورد که در هنگامه آشوبهای بزرگی چون جنگ تحمیلی و تروریسم منافقین و اقدامات تجزیه طلبانه ای که در گوشه و کنار کشور؛ می رفت تا انقلاب و میهن را به نابودی کشاند، با همه توان و ایمان راسخ ایستادگی کردند و پیروزی و بهروزی و آرامش و امنیت را به ملت هدیه نمودند که اگر زیغی و خیالی در سر داشتند در همان هنگامه می توانستند طور دیگر عمل کنند. اما تاریخ گواهی می دهد که در کنار امام خود و ملت خود و فرزند خود یعنی انقلاب استوار ماندند و متاسفانه امروز مورد کینه و حسد قرار گرفته و در حصرند.

۴- محصورین بخاطر کسانی در حصرند که هیچ سابقه ای در انقلاب نداشته و امروز بخوبی آشکار است که دزدان و راهزنان و دروغگویانی بیش نبودند که انقلاب و انقلابیون را مورد هتک قرار داده و انحراف از اصول انقلاب و اصل دین را در کارنامه خود دارند.

۵- آنها که فتنه کردند و هنوز هم دست از فتنه گری بر نمی دارند و آشوبگری را پیشه کرده اند و هر روز گوشه ای از پرونده غارتگری این نوکیسگان افشا می شود آزادند و آنان که چشم فتنه را کور کردند در حصرند. در نظر بگیرید اگر آقای کروبی و مهندس موسوی و رهنورد و دیگرانی چون این رهبران نبودند و همچنان احمدی نژاد و گروهک انحرافی تاخت و تاز می کردند چه بلایی بر سر کشور و انقلاب و اسلام آمده بود.

۶- اگر آنانکه امروز در حصرند، ظلم و جنایت و تقلب و تخلف را افشا نمی کردند و چون برخی سلامت و عافیت خود را می خواستند، امروز کسی نمی توانست حتی از اسلام سخن بگوید و جوانان و دانشجویان تصویر اسلام عزیز را در چهره چپاولگرانی چون احمدی نژاد و یارانش و تکفیر گرانی که هر روزه حکم اعدام صادر می کنند،مجسم می کردند.

۷- رفع حصر مطابه عمومی است که ده سال و بمناسبتهای مختلف فریاد زده میشود، رئیس جمهور در دو دوره انتخابات با مطالبه حداکثری رفع حصر از سوی مردم روبرو می شود و وعده ها می دهد اما عملاً توانی بر تحقق وعده ندارد.

۸- حصر بر اساس شکست سیاسی و عقده ها و کینه ها و حسدها و هراس از شکستهای دیگر صورت گرفته است.

۹- در حالی که امروز باید از تجربیات و توانائیهای این سرمایه های اجتماعی برای برون رفت از وضعیت بحران و برای پیشرفت کشور و بالندگی انقلاب سود برد؛ به حصر آنان ادامه می دهند.

۱۰- حصر ظلم است، ظلم به دین به مردم به آزادی به انقلاب به نظام، حصر هیچ توجیهی نداشته و ندارد و ادامه آن یعنی استبداد مطلق و ترس از آزادی.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.