سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic

جاسوسانی بیخ گوشتان!

چکیده :کسی نیست از همین نیروی مسلح که علوی اسمش را نیاورده و معلوم است کدام است بپرسد شما که بیخ گوشتان و از رگ گردن به شما نزدیک‌تر جاسوس اسرائیل یا مجاهدین خلق را در چنته دارید، از چه سبب دنبال جاسوس در میان چند محیط زیستی، روزنامه نگار، نویسنده یا طلبه می...


مجتبی لطفی

محمود علوی وزیر اطلاعات گفته است: کسی که تدارکات اولیه ترور شهید فخری زاده را فراهم کرده، جزو نیروهای مسلح بوده و ما نمی توانیم در حوزه نیروهای مسلح کار اطلاعاتی انجام دهیم.

کسی نیست از همین نیروی مسلح که علوی اسمش را نیاورده و معلوم است کدام است بپرسد شما که بیخ گوشتان و از رگ گردن به شما نزدیک‌تر جاسوس اسرائیل یا مجاهدین خلق را در چنته دارید، از چه سبب دنبال جاسوس در میان چند محیط زیستی، روزنامه نگار، نویسنده یا طلبه می گردید؟!

خدا بیامرز آیت الله منتظری به آیت الله خمینی نوشت: “وقتی گا گ ب و سیا در یکدیگر نفوذ می کنند، فکر نمی کنید در اطلاعات ما نیز نفوذ کرده باشند؟”
اطلاعات نمادی بود از نیروی امنیتی که آقای منتظری بدان اشاره داشت. و آن روز منتظری ساده لوح خوانده شد و کسانی که بیخ گوششان جاسوس و عضو مجاهدین لانه کرده بود، هوش سرشار داشتند!



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.