سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » مجلس انقلابی، حافظ منافع اسرائیل یا ایران؟...

مجلس انقلابی، حافظ منافع اسرائیل یا ایران؟

چکیده :هیچ کس در جمهوری اسلامی نیست بپرسد چگونه در شرایطی که تهدید حمله نظامی بیخ گوش کشور است مجلس انقلابی در طرحی خیالی با امضای شصت نماینده انتصابی شورای نگهبان دولت را ملزم به نابودی اسرائیل میکند تا خوراک نتانیاهو را جور کند؟ در فیلمهای تخیلی هم چنین طرحهایی را...


مجتبی نجفی

مجلس شاهکار دیگری آفریده. در طرح اقدام متقابل ایران در برابر ترور سردار سلیمانی که هنوز تصویب نشده ماده ای وجود دارد که فقط مضحک نیست، بودار است. دولت مکلف شده تا بیست سال دیگر اسرائیل را نابود کند!!این طرح اینقدر مواد مضحک دارد که مجال بررسی نیست اما خیالبافی مجلسیها را نمیتوان تنها از سر جهل تفسیر کرد، بحث نفوذ جدی است.

پیش تر بعد از انتشارگفتگوهای محرمانه مقامات اسرائیل و آمریکا در ویکی لیکس پرسیدم چرا در دوره احمدی نژاد چهار محور از راهبرد پنج گانه اسراییل علیه جمهوری اسلامی عملی شد؟ برای تحلیلگر این پرسش جدی است. بارها پرسیده شده چرا در اوج برجام روی موشکها شعار نابودی اسرائیل نوشتید؟ مگر نمی خواستید توان موشکیتان را به رخ بکشید،چرا تحریک کردید؟ چرا زمانی که امیدها برای رفع تحریم‌ افزایش یافته طرحی تصویب میشود که عملا به معنای نابودی برجام است ؟ چرا خیابانهای ایران حیات خلوت اسرائیل برای ترور دانشمندان هسته ای شده؟ چرا درباره گزارشهای غیررسمی درباره انواع جاسوسهای اسرائیلی توضیح نمیدهید که لو رفته اند و حتما مقادیر فراوانی در نهادهای انقلابی با تندترین شعارها برای تحدید آزادی های مدنی و تفوق مسائل فرعی بر اصلی در نهادهای انقلابی جا خوش کرده اند.

هیچ کس در جمهوری اسلامی نیست بپرسد چگونه در شرایطی که تهدید حمله نظامی بیخ گوش کشور است مجلس انقلابی در طرحی خیالی با امضای شصت نماینده انتصابی شورای نگهبان دولت را ملزم به نابودی اسرائیل میکند تا خوراک نتانیاهو را جور کند؟ در فیلمهای تخیلی هم چنین طرحهایی را نمینویسند. آن هم در کشوری که نظام حاکمش چهل سال است هنوز نمی تواند ریه های مردم کشورش را از آلودگی نجات دهد.

منافع جمهوری اسلامی ارزنی هم برای من ارزش ندارد تنها منفعت عالی،منعفت ملی ایران و حفظ کیان کشور از مثلث ویرانگر جنگ،تحریم و استبداد است. باز هم اگر اندک صدایی در این ساختار بحران خیز هست دعوتشان میکنم به تامل در شور انقلابی الیوت کوهن که سوریها را سر کار گذاشت و تا مشاور عالی وزارت دفاع پیش رفت. به داستان اشرف مروان داماد عبدالناصر ارجاع میدهم که هنوز کمتر کسی میداند در جنگ رمضان او جاسوس اسرائیلی ها بود یا مصری ها.

بحث نفوذ آیت الله خامنه ای بسیار جدی بود اما نفوذی ها پژوهشگران و اهالی علم و فرهنگ نیستند نفوذی اصیل در همان نهادهای انقلابی است که از چشم ناظر جامعه مدنی تحت سرکوب دور است، نهادهایی که شده اند تاریکخانه. فرمان سرکوب مردم می دهند و حاکم را نماینده الله میدانند. شاید بگویید نه این جهل است، درست است ولی نفوذ بر بستر جهل و ریا میروید.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.