سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » سعید شریعتی: قوه قضاییه بگوید نیاز آذری چه تخلفی انجام داده که بابت آن ۴۲ میلیارد ب...

سعید شریعتی: قوه قضاییه بگوید نیاز آذری چه تخلفی انجام داده که بابت آن ۴۲ میلیارد به اکبر طبری رشوه داده است؟

چکیده : او از پسر نیاز آذری مدیر وزارت اطلاعات مازندان ۴۲ میلیارد تومان رشوه گرفته بود! سوال این است که تخلف این آقا چقدر بوده که حاضر به پرداخت ۴۲ میلیارد تومان و یک زمین ۱۵ هزار متری و ویلا شده است؟ قوه قضاییه درباره این مسئله روشنگری کند....


سعید شریعتی:

مسئله این است که برای مردم دیگر اسامی طبری و شریفی و … برایشان مهم نیست، مسئله این است که اعتماد مردم از بین می‌رود، زیرا می‌بینند که فساد تا دم در اتاق رئیس قوه قضاییه وقت یعنی آملی لاریجانی رفته است.

مسئله اکبر طبری موضوع امروز و دیروز نیست و برخی از اتهامات او به سال ۹۰ برمی‌گردد و زمانی که آملی لاریجانی علم مبارزه با فساد را بلند کرده بود، معاون او که دیوار به دیوار او بود چنین فساد بزرگ و گسترده‌ای را انجام می‌داد و قطب یک فساد بسیار بزرگ و عظیم بود.

او از پسر نیاز آذری مدیر وزارت اطلاعات مازندان ۴۲ میلیارد تومان رشوه گرفته بود! سوال این است که تخلف این آقا چقدر بوده که حاضر به پرداخت ۴۲ میلیارد تومان و یک زمین ۱۵ هزار متری و ویلا شده است؟ قوه قضاییه درباره این مسئله روشنگری کند.

این پول‌ها را در آن زمان از کجا آورده و فرزند این آدم پرنفوذ چه تخلف عمیق و گسترده‌ای صورت داده است.

۴۲ میلیارد آن زمان با دلار فعلی چیزی در حدود ۷۰۰ میلیارد تومان است، چگونه این میزان رشوه می‎گیرند و بعد به ۴۵ هزار تومان یارانه مردم چشم دوخته‌اند و به آن‌ها صدقه می‌دهند.

مگر کشور حفاظت اطلاعات ندارد؟ بازرسی و نظارت آن‌ها فقط برای روزنامه‌نگاران است؟ چگونه بغل دست رئیس قوه قضاییه چنین فساد عظیمی را انجام می‌دهد، اما نظارتی بر آن‌ها نبوده است؟ از آقای دری نجفی می‌پرسند می‌دانستی قتل‌های زنجیره‌ای رخ می‌دهد؟ اگر می‌دانستی که واویلا و اگر هم نمی‌دانستی وامصیبتا! این قبیل مناصب اصلا جایی برای اشتباه ندارد و به گونه‌ای نیست که از پاسخگویی شانه خالی کنند! آملی لاریجانی هم اگر می‌دانسته که واویلا اگر هم نمی‌دانسته باز هم واویلا.

منبع: رویداد۲۴



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.