سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » سازمان عفو بین الملل خشونت پلیس امریکا را محکوم کرد؟...

سازمان عفو بین الملل خشونت پلیس امریکا را محکوم کرد؟

چکیده : می دانیم که شدت عمل هنگام تبعید او به حدی بود که هم ضرب و شتم شد و فرصت نیافت وسایل شخصی خود را ببرد. در همه جا انتقال حتی اجباری، مقرراتی دارد اما این انتقال اجباری برای نرگس همراه بود با فریب وی به قصد بیرون آوردن از بند به بهانه دیدار با وکیل و بعد هم انتقال و تبعید با ضرب و...


تقی رحمانی

سایت مشرق که حامی سرکوب و دستگیری فعالان مدنی و سیاسی در ایران است، و نزدیک به سپاه می باشد در تحلیلی بلندی این خبر بالا را منتشر کرد. البته مواضع این سازمان در مورد حوادث اخیر امریکا حقوق بشری و در جهت محکوم کردن خشونت پلیس است.
اما همین عفو بین الملل می گوید: که نرگس محمدی به عنوان یک فعال حقوق بشر از مرخصی و حتی داشتن کتاب محروم است. نرگس با ضرب و شتم به زنجان زنجان تبعید شده است . بعد از ضرب و شتم و تبعید برای او پرونده جدیدی هم تشکیل داده اند. ۸ ماه است با فرزندان خود تماس نداشته است اجازه ندارد با همسر خود تماس بگیرد.

عفو بین الملل خواستار آزادی نرگس محمدی می شود.

در این نوع مواقع این سازمان می شود عامل خارجی و بلند گوی ضد انقلاب. سیاست یک بام دو هوا شده است کار حکومت.
می دانیم که شدت عمل هنگام تبعید او به حدی بود که هم ضرب و شتم شد و فرصت نیافت وسایل شخصی خود را ببرد. در همه جا انتقال حتی اجباری، مقرراتی دارد اما این انتقال اجباری برای نرگس همراه بود با فریب وی به قصد بیرون آوردن از بند به بهانه دیدار با وکیل و بعد هم انتقال و تبعید با ضرب و شتم.

لینک خبر مشرق:

mshrgh.ir/1078455



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.