سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic

نمایشنامه یا دادنامه؟

چکیده :تمام این اتفاقات در دی‌ماه سال ۹۰ افتاد، ۳ ماه قبلش (۱۱ مهرماه) ⁧خامنه‌ای⁩ در انتقاد از پرداختن رسانه‌ها به یک پرونده اختلاس گفت «عده‌ای می‌خواهند از این حوادث برای زدن توی سر مسئولین سوءاستفاده کنند» و دستور داد «رسانه‌ها نباید خیلی این قضیه را کش دهند»! پوشش اصلی این فسادها همان فرمانِ ملوکانه بر کش‌ندادن...


محمدجواد اکبرین

امروز دادگاه اکبر طبری معاون سابق قوه قضائیه برگزار شد. از متهمان این پرونده، ۴متهم غایب‌اند! چون به موقع از کشور خارج شدند! یکی‌شان «مصطفی نیازآذری» است.

در کیفرخواست آمده: مصطفی نیاز آذری از عناصر اصلی شبکه طبری است که در سال ۹۰ به اخلال در نظام اقتصادی کشور متهم و بازداشت شد؛ اما با رشوه‌ی ۱۵هزار متر زمین و ۳ طبقه ویلای لوکس در بابلسر آزادش کردند و حالا در خارج از کشور است!

مصطفی نیازآذری فرزند یکی از مدیران پیشین وزارت اطلاعات است. پدرش از زمان ری‌شهری (وزیر اطلاعاتِ دهه ۶۰) تا ۲دهه بعد «رئیس اطلاعات استان مازندران» بود و اطلاع کافی دارد از خیلی‌ها، از جمله نماینده مازندران در مجلس خبرگان: صادق لاریجانی⁩ و شرکاء.

پسر را باید به خارج می‌فرستادند تا پدرش شر درست نکند! اگر پسر می‌ماند و پایش به محاکمه می‌رسید شاید پدر مجبور می‌شد «اطلاعات» خاصی را درز دهد که به نفع بزرگترها نبود.

تمام این اتفاقات در دی‌ماه سال ۹۰ افتاد، ۳ ماه قبلش (۱۱ مهرماه) ⁧خامنه‌ای⁩ در انتقاد از پرداختن رسانه‌ها به یک پرونده اختلاس گفت «عده‌ای می‌خواهند از این حوادث برای زدن توی سر مسئولین سوءاستفاده کنند» و دستور داد «رسانه‌ها نباید خیلی این قضیه را کش دهند»! پوشش اصلی این فسادها همان فرمانِ ملوکانه بر کش‌ندادن بود.

اقدامات شبکه طبری اما جلوی چشم رئیسی اتفاق می‌افتاد که در آن زمان معاون اول قوه قضائیه بود. وقتی رسانه‌های آزاد نباشند امثال دادگاهِ امروز بیشتر به یک تسویه باندی و نمایشنامه شبیه است تا دادرسی و دادنامه.

حداکثر اینکه طبری‌های صادق لاریجانی را حذف می‌کنند تا جا برای طبری‌های ابراهیم رئیسی باز شود. این ریگ‌زار جایی برای کِشت عدالت ندارد. شاهرگِ این ریگ‌ها را باید زد.

https://www.instagram.com/p/CBI1r9kIUPD/?igshid=v6qtma14zc4c



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.