سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic

مارادونا رو ول کن، غضنفرو بچسب!

چکیده :فقط و فقط برآورده شدن حقوق حقّه‌ی زحمتکشان و تاثیر دادن آراء همه‌ی مردم در تعیین روش‌های اداره‌ی این مِلک مشترک است که می‌توانست و می‌تواند با تکیه بر انسجام "واقعاً ملی" جلوی حمله‌های مارادونای امپایر را...


کیوان صمیمی

از کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ علیه دولت ملی دکتر مصدق تاکنون، ایران و ایرانی صدمات زیادی از امریکا خورده است.

در این ۷۰ ساله، سلطه‌گر جهانی به اشکال مختلف در امور کشور ما دخالت کرده و چندین سال است که تحریم و جنگ اقتصادی نیز به آن اضافه شده است.

با همه‌ی این احوال ضرباتی که یکه‌تاز و مارادونای قدرت بین‌المللی به ایران زده و می‌زند، نمی‌تواند به اندازه‌ی غضنفربازی‌های بعضی داخلی‌ها دروازه‌های توسعه، کرامت انسانی و اقتدار ملی را فروبریزد.

فقط و فقط برآورده شدن حقوق حقّه‌ی زحمتکشان و تاثیر دادن آراء همه‌ی مردم در تعیین روش‌های اداره‌ی این مِلک مشترک است که می‌توانست و می‌تواند با تکیه بر انسجام “واقعاً ملی” جلوی حمله‌های مارادونای امپایر را بگیرد.

اگر تندرَوی‌های افراد و یا نهادهای غضنفری با حرکت‌های مطالبه‌محور کارگران، معلمان، دانشجویان، … و همچنین با مطالبات حقوق شهروندی، تهدیدآمیز و سرکوب‌گرانه باشد، نتیجه‌ی محتوم آن تضعیف تیم ملی ایران در برابر تیم مهاجم خارجی‌ست.

دشت ما گرگ اگر داشت، نمی‌نالیدیم
نیمی از گلّه‌ی ما را سگ چوپان خورده‌ست.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.