سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic

نفوذی‌اند یا متوهّم؟

چکیده :آیا نفوذی‌های اسرائیل در سپاه و نهادهایی دیگر، مشغول آب‌ریختن به آسیاب رژیم تروریستی و جنگ‌طلب اسرائیل هستند؟ و از راست‌های افراطی و اسلحه‌ساز امریکا مواجب...


کیوان صمیمی

دیروز ظهر کانال سپاه بمبی را که احمدی‌نژاد منفجر کرده‌بود، دوباره منفجر کرد.

اشاره‌ای داشت به برنامه‌ریزی سپاه برای “با خاک یکسان کردن اسرائیل” که نتیجه‌ی آن مدفون شدن مردم است؛ مطالبه‌ای بسیار خطرناک و ظالمانه.

آیا سپاه نمی‌داند که اعراب ساکن اسرائیل و نیز جمعیت زیادی از یهودیان روشنفکر و بسیاری از اسرائیلی‌های کوچه و بازار، مخالف حکومت صهیونیستی هستند؟ بدیهی‌ست که صدمه زدن به سایر مردم، ولو موافق حکومت هم باشند جایز نیست.

آیا نفوذی‌های اسرائیل در سپاه و نهادهایی دیگر، مشغول آب‌ریختن به آسیاب رژیم تروریستی و جنگ‌طلب اسرائیل هستند؟ و از راست‌های افراطی و اسلحه‌ساز امریکا مواجب می‌گیرند؟

یا سپاهیان متوهّم و سایر مقدس‌نماهایی که تفاوتی با خاخام‌های مقدس‌نما ندارند، ناآگاهانه ما را به‌سوی جنگ و سپس نابودی ایران می‌برند؟

و یا ترکیبی از جهل و جور جیب



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.