سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » فاضل میبدی: سال‌هاست گرفتار جهل دینی هستیم...

فاضل میبدی: سال‌هاست گرفتار جهل دینی هستیم

چکیده :متاسفانه ما سال‌هاست گرفتار جهل دینی شدیم که به کشور خیلی ضربه و آسیب وارد می‌کند. متاسفانه هر چقدر هم به آقایان علما و مسئولین اخطار داده می‌شود که جلوی این جهل مذهبی را بگیرید متاسفانه کسی جلوی آن را نمی‌گیرد و احساس خطر...


غروب دوشنبه بعد از بسته شدن درب حرم حضرت معصومه در قم و حرم امام رضا در مشهد، جمعی در هر دو شهر پس از اعتراض با فشار و شکستن دری و مانع وارد آنها شدند. این دو حرم برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در روز دوشنبه به روی زائران بسته شده بود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی فاضل میبدی در این باره گفت: متاسفانه ما سال‌هاست گرفتار جهل دینی شدیم که به کشور خیلی ضربه و آسیب وارد می‌کند. متاسفانه هر چقدر هم به آقایان علما و مسئولین اخطار داده می‌شود که جلوی این جهل مذهبی را بگیرید متاسفانه کسی جلوی آن را نمی‌گیرد و احساس خطر نمی‌کند.

وی افزود: مسئله کرونا یک مسئله جدی برای مملکت است. آمار ابتلا به این ویروس متاسفانه بالاست، جان انسان‌ها را تهدید می‌کند و خیلی‌ها را راهی قبرستان کرده است. یکی از جاهایی که باعث می‌شود این ویروس سرایت کند، حضور در مراکز مذهبی از جمله حرم‌هاست. دولت باید زودتر جلوی این مراکز را می‌گرفت و مقابله می‌کرد تا ازدحام نشود. کسانی هم گفتند حرم دارالشفاست و نباید درب حرم بسته شود که متاسفانه باعث خیلی ضرر شد و دیرتر برای این مسئله اقدام شد. غافل از اینکه هیچ امامی ادعا نکرده که ما خودمان هر مرضی را شفا می‌دهیم یا حرم ما هر مرضی را شفا می‌دهد. در هر صورت این جهل مذهبی در قالب سخنرانی‌ها، مداحی‌ها و حرکات دیگر صدمات زیادی را به کشور وارد کرده است و یا در حرکات دیگر هم گروهی می‌آیند مصوبه‌ی شورای تامین استان را این طور نقض می‌کنند و با قوه قهریه وارد حرم می‌شوند در حالی که گفته‌اند وارد نشوید. این کار محکوم، خلاف شرع، خلاف عقل و خلاف عرف است.

دنیا جاهای عمومی را قرنطینه می‌کند ولی متاسفانه ما در مکان‌های مذهبی‌مان موفق نشدیم این کار را انجام دهیم./ انصاف نیوز



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.