سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » طائب و همه همدستانش!/ کرونا یک دور تمام ۲...

طائب و همه همدستانش!/ کرونا یک دور تمام ۲

چکیده : جان انسان از هر چیزی مهم تر است و بنا به سوگندی که خورده واقعیت اوضاع شهر قم و مرگ و میرها را به رهبر می گفت و به عنوان پزشک، او را به تبعات گسترش این ویروس توجه می داد و می خواست و اصرار می کرد تا او از اختیارات مطلقش استفاده کند و راه حل پزشکی و تخصصی را به کارگزارنش توصیه و ابلاغ...


میراصغر موسوی

دکتر مرندی اگر ذره ای انصاف داشت به جای افسانه سرایی در باره ” یک سیر گوشت ” و ” چراغ والور ” و ” میوه ارزان قیمت ” از مسائل مطرح شده درباره” کرونا ” باید حرف می زد. او به عنوان پزشک معتمد رهبری جهت گفتگو در باره کرونا به آنجا رفته بود و در همان ویدئو کوتاه که آیت الله خامنه ای درباره کرونا صحبت می کند، به حضور دکتر مرندی اشاره می کند. این اشاره معناهایی در بردارد، از جمله اینکه، این پزشک رابط رهبری با مراکز فعال و درگیر در امر مبارزه با کرونا است. در واقع او مشاور رهبری در امور پزشکی است. چنانچه مرندی وقتی در توصیف شخصیت رهبری سخن می گفت یادآور شد، ایشان در خصوص امور پزشکی نظر جمع را می پذیرند، اما آنجا که ممکن است با امور دینی جور درنیاید و یا در تعارض باشد، نظر خودشان را اعمال می کنند.

مرندی اگر ذره ای صداقت و انصاف داشت و به جان انسان ها ارزش قایل بود، باید گفته باشد، علم پزشکی برای درمان درد و حفظ سلامتی جان و شفای مریض است و شفا دادن از صفات باریتعالی – شافی – است و نه تنها با دین تعارض ندارد، بلکه عین دین است. عین عدالت است.

مرندی به جای افسانه سرایی در باره” یک اتاق ” و ” یک پتو ” و ” یخچال ” و یک سیرگوشت باید می گفت:
جان انسان از هر چیزی مهم تر است و بنا به سوگندی که خورده واقعیت اوضاع شهر قم و مرگ و میرها را به رهبر می گفت و به عنوان پزشک، او را به تبعات گسترش این ویروس توجه می داد و می خواست و اصرار می کرد تا او از اختیارات مطلقش استفاده کند و راه حل پزشکی و تخصصی را به کارگزارنش توصیه و ابلاغ کند.

دکتر مرندی آیا به سوگندش وفادار مانده، اما دیگران رهبر را به اتخاذ تصمیمات دیگر هدایت کرده اند و او حالا آمده تلویزیون قصه ” حسین کرد شبستری ” و ” امیرارسلان نامدار ” نقل می کند تا همه خواب مان ببرد؟ نه آقای مرندی، بهتر است خودت را بخواب بزنی، چون خیلی وقت است خواب از چشم همه پریده و با لالایی شماها کسی به خواب نمی رود. شما و همه هم قطاران و هم منافع و هم فکر و هم محفلی هاتان کابوس خواب مردم هستید و از ترس کابوس، خواب از چشم همه پریده است. از خواب مردم بیرون بروید و بگذارید کمی بیاسایند.

این مردم خسته و نگران و پر از دلهره و فقر زده را رها کنید. در روزگاری این چنین سخت و اضطراب زا چه طور خیلی راحت در تلویزیون افسانه می سرایی و به جای سخن گفتن از کرونا و این مرگ و میر که از سهل انگاری شماها چنین گسترش پیدا کرده، به مسائل جانبی از جمله کیفیت زندگی رهبرمی پردازی؟ آیا می دانی مسئولیت جان و مال و سلامت و کار و مسکن و معیشت این ملت با مقام رهبری است؟ آیا شما معتمدین رهبر از این فجایع حاصل از فقر و بیماری خبر دارید؟ جان و سلامت مردم آیا برای شماها اهمیت دارد؟ اگر دارد آقای طائب هرگز جزئت نمی کند این فاجعه ملی را از ملت و رهبری پنهان کند. طائب قدرت منفصل از مرکز نیست، او متصل به مرکز قدرت است که می تواند با سرنوشت یک کشور و ملت بازی کند.
طائب و تو و دیگران که دور رهبری جمع شده اید و گرد مرگ بر فضای کشور می پاشید به شخصه کسی نیستید. طائب بدون اتصال بر قدرت بی نهایت رهبر نمی تواند چنین فاجعه ای را رقم زند.

طائب، ذوالنور، زرگر، روح الله حسینیان…،و افرادی مانند سپهسالار قالیباف و دیگر ژنرال های فوق سنگین وزن مانند این ژنرال بی مسئولیت” مسئول پدافند غیرعامل ” با اتصال به قدرت نهاد رهبری است که قادر هستند این چنین بر این ملت ظلم کنند.
طائب چه کاره است که بتواند آتش بر خرمن کشور بزند. او نیز مانند مرندی و ولایتی و حداد عادل فرمانبر و مطیع اوامر است. در غیر این صورت نمی توانست بازی ساز و بازیگردان این فاجعه ملی باشد. فاجعه ای که به رغم حضور پرقدرت و گسترده اش، رهبر کشور آنرا توطئه تبلیغاتی دشمن برای عدم مشارکت فعال مردم قم در انتخابات نامید.

طائب و همدستانش و همه بالا دستی هایش با هر تحلیل و نیتی اقدام به این عمل ضدانسانی کردند، ضمن اینکه در نزد مردم رسوا شده اند و دشمن مردم محسوب می شوند، همه پرستیژ ساختگی یک نظام چهل ساله را نیز برباد دادند.
نظامی که ادعای ایفای نقش در تعیین سرنوشت و امور جهان دارد، اما اقلامی مانند الکل و دست کش و ماسک و… برای استفاده مردم ندارد، حالا بعد از یک ماه نگران شده و فرمان مبارزه صادر می کند.

طبق معمول دیگرخیلی دیر شده و ایجاد ستاد در کنار ستاد و قرارگاه بر بالای قرارگاه کاری بی فایده و حتی مضحک است و عجیب تر اینکه خود حضرات را بیش از بیش افشا و رسوا می کند.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.