سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » ژنرال‌های واکنش سریع کجا هستند؟؛ کرونا یک دور تمام...

ژنرال‌های واکنش سریع کجا هستند؟؛ کرونا یک دور تمام

چکیده :کادر درمانی بیمارستان ها، این زنان و مردان فداکار که برای نجات جان افراد مبتلا به ویروس تلاش می کنند، به دلیل در اختیار نداشتن ابتدایی ترین نوع از امکانات لازم، جان شان را از دست می دهند. این روند اگر ادامه پیدا کند ممکن است نیروهای درمانگر محل کار خود را ترک کنند و دیگران نیز حاضر به مشارکت نشوند. آن موقع چه خواهید...


میراصغر موسوی

آن هایی که هر روز به بهانه هایی پی در پی توئیت صادر می کردند الان کجا هستند؟ ژنرال های چاق و چله شده ی رکورد دارِ وزن سنگین که فقط با زبان تهدید حرف می زنند الان چرا نیستند؟ طراح تبدیل ” کاخ سفید ” به ” حسینیه ” کجا رفته و چرا توئیت صادر نمی کند تا ” کرونا ” از ترس لرزه بر اندامش بیفتد از این ماتمکده فرار کند؟ فاتحانِ خیالی خاورمیانه، آیا کرونا قویتر است یا رژیم جنایتکار صهیونیستی که بمب های شیمیایی و میکروبی دارد ؟ شما که اسرائیل را به نابودی تهدید می کنید و از آمادگی کامل خود سخن می گویید،جهت مقابله با صدمات بمب های شیمیایی و میکروبی حتما امکانات کافی و لازم را در اختیار دارید، چرا مقدار کمی از آنها را در اختیار کادر درمانی کشور نمی گذارید؟

کادر درمانی بیمارستان ها، این زنان و مردان فداکار که برای نجات جان افراد مبتلا به ویروس تلاش می کنند، به دلیل در اختیار نداشتن ابتدایی ترین نوع از امکانات لازم، جان شان را از دست می دهند. این روند اگر ادامه پیدا کند ممکن است نیروهای درمانگر محل کار خود را ترک کنند و دیگران نیز حاضر به مشارکت نشوند. آن موقع چه خواهید کرد؟

سرداران واکنش سریع در چنین شرایطی نه سرنیزه به درد می خورد و نه موشک نزدیک، متوسط و یا دوربرد. هیچ یک از این ها که شما در اختیار دارید به درد نمی خورد. جامعه بحرانی ما به مدیران باشرفِ راستگو و اهل انصاف و وجدان نیاز دارد. تفنگ هایتان را کناربگذارید و این ستاره های بخت و قدرت و ثروت و در حین حال، رخوت و خودبزرگ بینی و ابزار زورگویی را از سردوشی تان بکنید و بعد مانند مردم عادی وارد میدان نبرد با کرونا شوید. و در عمل نشان دهید اهل میدان، مرد مبارزه و مدیریت، سازماندهی، و بسیج نیرو و امکانات ملی هستید. با عمل نشان دهید توئیت ها و مصاحبه ها و تهدیدها تان واقعی و جدی است نه بلوف و یا یاوه . این همه سال با این نیروی میلیونی که در اختیار دارید، چه کردید، برای چه زمانی و چه شرایطی اینها را سازماندهی و آماده کرده اید؟ این بسیج میلیونی موظف که پول و امکانات می گیرد و هر زمان که شما ژنرال ها کم می آورید این قدرت مردمی را به رخ دیگران می کشید، الان کجا هستند و چکار می کنند؟

مساجد شهرها که محل استقرار همین نیروی مردمی است هنوز ضدعفونی نشده. این ها کدام مردم هستند و برای کدام مردم نیروی مردمی تلقی می شوند. در این مملکت این ها چه کاره هستند و شماها چه کاره اید؟ ژنرال های واکنش سریع اگر نمی توانید در درمان بیماران کمک کنید، چرا نمی روید بیل بزنید و قبر بکنید؟ مگر خبر ندارید در گیلان نیروی کافی برای کفن و دفن نیست. آقای سردار جعفری تو که در سیل گلستان اول تن به آب زدی و بعد بیل می زدی تا کیسه ای را با خاک و ماسه پر کنی و تصویرت از تمام شبکه های چند ده گانه نظام پخش می شد، الان کجایی و چرا نمی روی بیل بزنی و قبر بکنی، چرا؟ چون آنجا دوربین نیست و یا خطر ابتلا به ویروس هست؟

سردار سرلشگرِ ارشد، دکتر حاج محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، توئیت گر حرفه ای، الان کجا تشریف دارید. این مردم محتاج ساده و ابتدایی ترین ملزومات هستند. الکل سفید، ماسک، وایتکس، ژل…چرا برای تهیه این ملزومات هیچ کاری نمی کنید. شما که برای تامین بودجه کل کشور طرح داری، برای این موارد جزء نیز کاری کنید. فعلا لازم نیست تعداد زیاد از نیروهای نظامی آمریکا را گروگان بگیرید تا میلیاردها دلار آمریکایی ها در اختیارتان قرار دهند. الان، همین الان که در حال غرق شدن هستیم، لااقل یک سرباز آمریکایی را گروگان بگیرید و بعد با مقداری ماسک و الکل و لباس و وایتکس معاوضه کنید. ژنرالِ واکنش سریع در این مملکت ” وایتکس ” نایاب است. تو یکی که سال های جنگ را خوب به یاد داری، مگر نه؟

محسن رضایی، تو که ادعای مدیریت داری بیا بیرون و نیروهای مردمی را سازماندهی کن. الان زمان عمل است، با عدم حضورت اسناد مربوط به گاف های سوء مدیریت در دوران جنگ را مهر تائید می زنی. بیا و نشان بده که سازماندهی و مدیریت بلد بودی و بچه های مردم را از سر اشتباه به قربانگاه نفرستادی!

بیا حاج محسن رضایی بیا …

سردار سرلشگر سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب همین چندی قبل، بعد از موشک زدن به پایگاه آمریکا در عراق در مصاحبه ای گفتید:
در کنار ملت هستیم و اجازه نمی دهیم مویی از سر ملت ایران کم شود.

این ملت الان جانش در خطر است. همین امروز تا ظهر خبر درگذشت دو پزشک منتشر شده. چندین پرستار جان خود را از دست داده اند.همیشه در گفتگوهایتان از آمادگی سپاه برای مقابله با هر نوع تهاجم از طرف دشمنان سخن گفته اید، آیا چیزی به نام جنگ میکروبی داریم؟ اگر هست شما در چه میزان از آمادگی قرار دارید و چگونه و با چه امکاناتی از مردم کشور محافظت خواهید کرد؟ با آن همه امکانات و این همه نیرو و مراکز فنی-علمی- درمانی و مالی و سازمان بسیج که در اختیار دارید، چرا به کمک مردم نمی آیید، چرا به کادر درمان در بیمارستان ها کمک نمی کنید؟

هرچند الان خیلی دیر شده سردار، خیلی دیر…

در این سی سال همیشه همینطور بود و همینطور نیز عمل شده است. همیشه دیر شده، دیر بوده، و الان نیز چون گذشته خیلی دیر شده است!

با این وضعیت ما مردم چه طور می توانیم به مدیریت، طرح و برنامه و آمادگی شما اطمینان کنیم؟ شما در این آزمون که مهمترین اتفاق در سی سال اخیر بوده، مردود شدید.

سرداران همیشه در صحنه، نیروهای واکنش سریع در توئیتر، آقایان رضایی نقدی، ضرغامی، عباسی، قالیباف …کجا هستید؟

سپهسالار قالیباف، ای معجزه گر که برای هر مشکلی راه حل در آستین داشتی، الان کجا هستی؟ حتما می دانی که آن میلیاردها پول قادر به مقابله با کرونا نیست.

سرداران واکنش سریع هیجده جانباز شیمیایی به دلیل قرار گرفتن در معرض ویروس کرونا تاکنون شهید شده اند؛ از این خبر شرم باید کرد و سر به پایین گرفت و رفت. امیدوارم شماها نیز چنین کنید.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.