سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » فراخوان احمدی‌نژاد برای کسانی که در پرونده‌های قضایی مورد ‘اجحاف’ قرار گرف...

فراخوان احمدی‌نژاد برای کسانی که در پرونده‌های قضایی مورد ‘اجحاف’ قرار گرفتند: برسد به دست احمدی‌نژاد

چکیده :بسیاری در سالهای ۸۸ به اتهام توهین به رئیس جمهور راهی زندان شدند، جوانان بسیاری در اعتراض به نتایج انتخابات در خیابان‌ها کشته شدند، چه بسیار افردای که با کمترین نقدی به سیاسیت‌های دولت توسط وزارت اطلاعات بازداشت و روانه زندان شدند، اساتید بسیاری توسط روسای منصوب دانشگاه‌ها توسط وزیر علوم احمدی نژاد از کار بیکار شدند، دانشجویان بسیاری اخراج شده و ده ها نمونه دیگر که حاصل ۸ سال دولت محمود احمدی نژاد است. اکنون او فراخوان تظلم خواهی می‌دهد و می‌خواهد به پرونده‌‌ها رسیدگی...


دفتر محمود احمدی نژاد، رییس دولت‌های نهم و دهم در فراخوانی از تمامی ایرانیانی که در پرونده‌های قضایی “مورد ظلم و اجحاف” قرار گرفته‌اند خواست محتوای پرونده به همراه اسناد خود را جهت انعکاس ارسال نمایند.

به گزارش دولت بهار، براساس این فراخوان افراد می‌توانند نام شاکی، نام متشاکی، شعبه دادگاه رسیدگی کننده، موضوع شکایت، لایحه دفاعیه، حکم دادگاه بدوی و تجدید نظر، تصویر کارت ملی و نشانی را به تلگرام دفتر آقای احمدی‌نژاد ارسال کنند.

چند ساعت پس از انتشار این فراخوان از سوی محمد احمدی نژاد واکنش‌ها نسبت به این فراخوان آغاز شد. بسیاری از کسانی که طی سالهای دولت محمود احمدی نژاد مورد ظلم و ستم قرار گرفته بودند خطاب به احمدی نژاد نوشتند که شکایت از او را باید به چه کسی برد.

بسیاری در سالهای ۸۸ به اتهام توهین به رئیس جمهور راهی زندان شدند، جوانان بسیاری در اعتراض به نتایج انتخابات در خیابان‌ها کشته شدند، چه بسیار افردای که با کمترین نقدی به سیاسیت‌های دولت توسط وزارت اطلاعات بازداشت و روانه زندان شدند، اساتید بسیاری توسط روسای منصوب دانشگاه‌ها توسط وزیر علوم احمدی نژاد از کار بیکار شدند، دانشجویان بسیاری اخراج شده و ده ها نمونه دیگر که حاصل ۸ سال دولت محمود احمدی نژاد است. اکنون او فراخوان تظلم خواهی می‌دهد و می‌خواهد به پرونده‌‌ها رسیدگی کند.

در همین رابطه معصومه دهقان همسر وکیل زندانی عبدالفتاح سلطانی در پاسخ به فراخوان احمدی‌نژاد نوشت: “ارجاع می‌دهم به گوگل و بازداشتی‌های سال ۸۸؛ آقای سلطانی ۲۶ خرداد سال ۸۸ به اتهام تشکیک در انتخابات دستگیر شد. ”

حسین باستانی با انتشار عکس سال‌های قبل از زندان علیرضا رجایی و عکس پس از ابتلا به بیماری سرطان و عمل او نوشت: ” دفتر محمود#احمدی نژاد از کسانی که در پرونده های قضایی مورد ظلم قرار گرفته‌اند خواسته محتوای پرونده به همراه اسناد خود را “جهت انعکاس” به ایمیل این دفتر ارسال کنند.

مرتضی کاظمیان نیز با انتشار تصویری از ندا آقا سلطان و سهراب اعرابی دو شهید خرداد ۸۸ نوشت: “برسد به دست احمدی‌نژاد”

نریمان مصطفوی نوشت:”٢٠ آذر ١٣٨۵ احمدی نژاد به پلی تکنیک آمد و “در مقابل چشمانش” اراذل و اوباشی که او به دانشگاه آورده بود ما را تا میخوردیم کتک زدند. امروز فراخوان داده تا کسانی که مورد ظلم قرار گرفته اند به “او” مراجعه کنند. عجیب و تلخ.”

نازنین نوشت: “احمدی‌نژاد اسطوره‌ی عوام‌فریبی! اعظمِ پرونده‌هایی که کشتن حق دَرِش اتفاق افتاده مربوط به۸۸ و سالهای سراسر لجنِ امنیتی‌ای بود که جنابتان ریاست کودتا را برعهده داشتید و هرکسی در نقد شما کلامی از دهان خارج میکرد گرفتار دالان‌های مخوف اطلاعات امنیتی و راهروهای تنگِ دادگاه انقلاب میشد.”

هدی توحیدی نوشت : “احمدی نژاد گفته شکایتتون رو از قوه قضاییه برای دفترش ارسال کنید. شکایتمون از خودش رو کجا ببریم؟ در دعوای این دو با هم، عدالت اعتباری نداره. “



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.