سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » پیام آیت‌الله العظمی سیدعلی‌محمد دستغیب به زهرا رهنورد و میرحسین موسوی...

پیام آیت‌الله العظمی سیدعلی‌محمد دستغیب به زهرا رهنورد و میرحسین موسوی

چکیده :اینجانب درگذشت ایشان را به شما و خانواده محترم تسلیت گفته و از خداوند متعال برای آن مرحومه رحمت و مغفرت و حشر با اولیاء طاهرینش ائمه معصومین (علیهم السلام) درخواست می‌کنم و امیدوارم به فضل خداوند متعال هرچه سریعتر مقدمات استخلاص شما دو بزرگوار و حضرت حجّت الاسلام والمسلمین کروبی و سایر زندانیان بی‌گناه از حصر و زندان فراهم...


آیت‌الله العظمی سیدعلی‌محمد دستغیب در پیامی به زهرا رهنورد و میرحسین موسوی، درگذشت مادر زهرا رهنورد بانوی در حصر را تسلیت گفت.

روزگذشته، خانم نواب صفوی مادر زهرا رهنورد در ایام عزاداری حضرت زهرا(س) در بستر بیماری درگذشت. به گزارش رسیده به کلمه صبح دیروز خانم رهنورد و آقای موسوی اجازه یافته‌اند با حضور ماموران در کنار پیکر خانم نواب صفوی حضور پیدا کنند. مرحوم نواب صفوی در سال‌های اخیر از دیدار منظم با فرزند خود زهرا رهنورد محروم بود.

بسمه تعالی

سرکار خانم زهرا رهنورد
جناب آقای مهندس میرحسین موسوی

خبر درگذشت بانوی محترمه علویه پرهیزکار احترام السادات نواب صفوی واصل شد.

اینجانب درگذشت ایشان را به شما و خانواده محترم تسلیت گفته و از خداوند متعال برای آن مرحومه رحمت و مغفرت و حشر با اولیاء طاهرینش ائمه معصومین (علیهم السلام) درخواست می‌کنم و امیدوارم به فضل خداوند متعال هرچه سریعتر مقدمات استخلاص شما دو بزرگوار و حضرت حجّت الاسلام والمسلمین کروبی و سایر زندانیان بی‌گناه از حصر و زندان فراهم گردد.

سیّدعلی‌محمّد دستغیب



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.